Warsztat.GD

Programowanie => Programowanie grafiki => SDL => Wątek zaczęty przez: Rect Code w Maj 03, 2011, 16:03:14

Tytuł: Używanie SDL w OpenGL
Wiadomość wysłana przez: Rect Code w Maj 03, 2011, 16:03:14
Witam,

otóż pisze ostatnio sobie mały silniczek 2D w SDL'u i chciałem użyć w nim OpenGL'a ale kombinowałem ale nie nie udało mi się tak zrobić ,że widać było elementy narysowane SDL'em i OpenGL'em ): .Jeśli w SetVideoMode nie dam SDL_OPENGL to wszystko co drawuje w OpenGL nie widać,zatem jeśli ją dam to tego co jest w SDL'u rysowane nie widać.I moje pytanie brzmi czy to co chcę osiągnąć jest możliwe,jeśli tak to jak?

Z góry dzięki (:
Tytuł: Odp: Używanie SDL w OpenGL
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Maj 03, 2011, 16:15:38
Po opengieelowskim oknie nie da się bazgrać SDLowymi funkcjami bajdizajn. Trzeba używać albo OpenGL, albo SDL - nie da się trochę tego, trochę tego (mówię o grafice - pozostałe elementy SDLa działają tak jak powinny).
Tytuł: Odp: Używanie SDL w OpenGL
Wiadomość wysłana przez: Rect Code w Maj 03, 2011, 16:27:56
Szkoda ): ,ale dzięki za szybką odpowiedź
Tytuł: Odp: Używanie SDL w OpenGL
Wiadomość wysłana przez: hfjh w Maj 03, 2011, 16:41:14
Można wywołać SDL_SetVideoMode z flagą SDL_OPENGLBLIT, ale to podobno działa wolno i jest nie wspierane.
Tytuł: Odp: Używanie SDL w OpenGL
Wiadomość wysłana przez: Rect Code w Maj 03, 2011, 19:36:46
Wielki dzięki,spróbuje (:

EDIT: Nie działa ); wszystko jest białe po zastosowaniu tej flagi
Tytuł: Odp: Używanie SDL w OpenGL
Wiadomość wysłana przez: hfjh w Maj 03, 2011, 20:30:36
http://www.libsdl.org/docs/html/sdlsetvideomode.html (http://www.libsdl.org/docs/html/sdlsetvideomode.html)


Może coś pomoże...