Warsztat.GD

Społeczność => Compo i bitwy => Wątek zaczęty przez: pi1er w Październik 10, 2010, 20:21:42

Tytuł: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 10, 2010, 20:21:42
To może tak: Ja zaproponuje konfiguracje, a Wy powiecie co sądzicie.

Zaczynamy w piątek (15.10.2010 o 15:00) i kodzimy do (17.10.2010 - 20:00).
Dopuszczamy wszelkie silniki/liby/frameworki, w tym Flash, HTML5, JavaScript, a nawet tzw. "kliki" (GameMaker etc).
Temat pozwoliłem sobie już wybrać, publikuję go od razu - liczę na uczciwość uczestników.
Temat to "Gra dwukolorowa" - co oznacza, że grafika w grze może być zbudowana jedynie z dwóch kolorów.

Cały regulamin, znajduję się tutaj -> http://compo.pi1er.pl/
Dlaczego na osobnej stronie? Jeżeli nikt nie będzie miał nic przeciwko i znajdą się chętni do zmierzenia się również z ludźmi spoza Warsztatu. (Czyli jeżeli będą chętni na aktualną wersje "zasad") To dopuszczamy również scenę klikową czy flashową. Dlatego właśnie regulamin znajduje się właśnie tam.

Co Wy na to? Czy byliby chętni? Co sądzicie?

Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Adam7 w Październik 10, 2010, 20:40:16
(...) a nawet tzw. "kliki" (GameMaker etc).(...)
:-\
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 10, 2010, 20:43:09
(...) a nawet tzw. "kliki" (GameMaker etc).(...)
:-\

Jak napisałem wyżej, to są rzeczy do negocjacji. Jeżeli znajdą się chętni i postawią jako ultimatum zakaz dla klików, to tak też się stanie.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MadBonsai w Październik 10, 2010, 20:49:45
A umieszczanie regulaminu tutaj przeszkadza w jakikolwiek sposób "uczestnikom spoza Warsztatu"?
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: raver w Październik 10, 2010, 21:05:27
Wszystko poza tym:
Cytuj
3. Grafikę może przygotować dla Nas znajomy grafik, możemy zrobić ją sami - jednak nie może ona zostać pobrana z internetu.
i podaniem od razu tematu mi się podoba. W końcu będzie compo na gameplay, niż na to kto ma lepszy framework. Temat wylosujmy w piątek o 15, please. Niby po co go teraz podawałeś?
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: fredman7 w Październik 10, 2010, 21:09:38
Fajny temat compo, ciesze się, że podchodzisz profesjonalnie do kwestii "organizacyjnych", to się ceni, ale mam jedno zastrzeżenie. Temat compo powinien być ogłaszany w chwili rozpoczęcia compotu. Czyli jak już dziś napisałeś jaki jest temat compo, powinno się ono rozpocząć dziś w chwili napisania posta. Według mnie, aby zapobiegać takim sytuacją wystarczy napisać: tematem compo będzie "X...", lub "Y...", pięć minut przed rozpoczęciem compo wylosuje temat i poinformuje o nim dokładnie w momencie rozpoczęcia. Zapobiega to sytuacją, że ktoś niesprawiedliwie zacznie robić pracę wcześniej niż inni. Wiem, że ideą compotu jest dobra zabawa, ale ta "dobra zabawa" wcale nie jest taka dobra, jak się wie, że ktoś gra nie fair.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Kos w Październik 10, 2010, 21:19:22
(...) a nawet tzw. "kliki" (GameMaker etc).(...)
:-\
Nie chcesz, nie pisz :P Taki Ludum Dare czy inne znane compo mają kliki dozwolone i wychodzi im tylko na korzyść. Tylko tu mamy środowisko hackerów-niskopoziomowców, która przekonuje ludzi, że jeśli kodowanie gier przestanie być trudne techniczne, to przestanie być fajne :).
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: PsichiX (ΨΧΞ) w Październik 10, 2010, 21:24:00
Jak dla mnie bomba, ale faktycznie temat z góry ujawniony nie za dobrym pomysłem - ktoś może zacząć wcześniej, więc chyba lepiej jakby pierwsza część czyli bicolor była + jakiś temat przewodni np. styl, lub wymagany element.
Ale i w takiej formie only bicolor też pasuje, choć wypowiadać się nei powinienem, gdyż raczejnie będzie mnie w następny weekend w pozycji nerdzenia, więc uczestnikom życzę powodzenia :).
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 10, 2010, 21:25:56
Wiedziałem, że z tym tematem może być problem. Jednak gdybym zachował go dla siebie i po prostu wrzucił w piątek - to nie byłoby fair.

Co do tematu:
Proponuję dolosować temat, to znaczy: Idea dwóch kolorów zostaje, ale do tego dolosujemy (w piątek) jakiś - niesprzeczny z obecnym - temat z listy.

Jak bardzo zależy Wam na grafice z internetu to mogę się do tego przychylić, liczy się dobra zabawa. Co do klików, jest mi to absolutnie obojętne - oni też tworzą gry, czasami na prawdę dobre gry! Chociaż sam nie tworzę gier w ten sposób, ale też nie wykluczam produkcji za to.

Będą chętni z ultimatum "nie chcemy klików" - mogę się przychylić, będą chętni z transparentem "chcemy grafy z neta" - może być. Byle byłoby co oceniać.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MadBonsai w Październik 10, 2010, 21:27:44
Wywaliłbym jeszcze zapis, że przy gierce może pracować tylko jeden programista. Jeśli dodasz do tego grafiki z sieci, otrzymasz przepis na robienie szybkich prototypów.

Wtedy może sam skusiłby się na takie compo, bo temat ciekawy. Na wieczorne zawody programistów zawsze było mi szkoda życia.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Październik 10, 2010, 22:46:15
Wezme udział jak będzie przymus własnej grafy :D
Liczy się gameplay, a chyba każdy w paintcie umie 4 kreski narysować ;)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 10, 2010, 23:01:32
Wezme udział jak będzie przymus własnej grafy :D
Liczy się gameplay, a chyba każdy w paintcie umie 4 kreski narysować ;)
Szczególnie, że wolno użyć dwóch kolorów :)

Edit: Najlepiej by było jakbyśmy konkretne decyzje podjęli do końca jutrzejszego dnia. Tak, aby we wtorek móc wrzucić newsa na Warsztat i warsztat.gd/compo - może więcej chętnych załapiemy!

Szybka decyzja:
1. Dolosowujemy drugi temat równo o 15:00 15.10.2010 (tzn. rzucę wirtualnymi kośćmi i wrzucę screena)?
2. Grafika: Only Programmers-art? Programmers + Grafik? Programmers+Grafik+Internet?
3. Dopuszczamy Kliki (Gamemaker etc)?
4. Wielu programistów jeden projekt - dopuszczamy?
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Październik 10, 2010, 23:23:49
1: tak
2: pierwsza opcja
3: tak
4: nie
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Październik 10, 2010, 23:42:50
A może totalnie freestylowe compo, wszystko dozwolone, byleby tylko być w temacie?
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 10, 2010, 23:45:16
A może totalnie freestylowe compo, wszystko dozwolone, byleby tylko być w temacie?

Zależy mi na takiej konfiguracji, która będzie pasować wielu osobom. Przez co będzie większa ilość uczestników :P
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: raver w Październik 10, 2010, 23:53:14
A może totalnie freestylowe compo, wszystko dozwolone, byleby tylko być w temacie?
Podpisuję się pod tym.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: tanatos w Październik 11, 2010, 00:16:29
IMO fajnie by było ustalić pewne ograniczenia, wtedy trzeba się bardziej postarać. Podobnie jak w demoscenie tworzy się dema np. 4k. Moim zdaniem fajnie by było ustalić takie zasady:

1. Dopuszczalne użycie tylko kolorów #000000 lub #FFFFFF. Żadnej skali szarości, żadnego kanału alfa.
2. Wszelka grafika jak i kod musi być wykonana samodzielnie przez tylko 1 osobę.
3. Technika wykonania dowolna (programowanie, kliki itp).

Kto jest za? ;)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 11, 2010, 00:20:20
1. Dopuszczalne użycie tylko kolorów #000000 lub #FFFFFF. Żadnej skali szarości, żadnego kanału alfa.
2. Wszelka grafika jak i kod musi być wykonana samodzielnie przez tylko 1 osobę.
3. Technika wykonania dowolna (programowanie, kliki itp).

Kto jest za? ;)
Myślę, że powyższe to optymalna konfiguracja.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 11, 2010, 00:22:51
mnie tez sie podoba.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: raver w Październik 11, 2010, 00:45:04
IMO fajnie by było ustalić pewne ograniczenia, wtedy trzeba się bardziej postarać. Podobnie jak w demoscenie tworzy się dema np. 4k. Moim zdaniem fajnie by było ustalić takie zasady:

1. Dopuszczalne użycie tylko kolorów #000000 lub #FFFFFF. Żadnej skali szarości, żadnego kanału alfa.
2. Wszelka grafika jak i kod musi być wykonana samodzielnie przez tylko 1 osobę.
3. Technika wykonania dowolna (programowanie, kliki itp).

Kto jest za? ;)

Ja bym jeszcze dorzucił:
Cytuj
4. Muzyka i dźwięki nie muszą być wykonane samodzielnie.
I wszystko byłoby ok.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Październik 11, 2010, 00:48:49
@raver: +1
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Październik 11, 2010, 01:22:36
No tak, na dzisiejsze się nie załapałem z powodu braku czasu, a na to będę 2h później. Choć wstępnie deklaruję udział (najwyżej zacznę ok 17, a nie 15).
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 11, 2010, 18:42:10
Zatem, uchwalam:
1. Dopuszczalne użycie tylko dwóch, dowolnie wybranych kolorów. Żadnej skali szarości, żadnego kanału alfa.
(Co do kanału alfa to oczywiście można użyć przeźroczystości, ale jedynie pełnej/całkowitej - żadnych pośrednich półprzeźroczystości - TYLKO: WIDAĆ/NIE WIDAĆ)
2. Technika wykonania dowolna.
3. Wszelka grafika jak i kod musi być wykonana samodzielnie przez tylko 1 osobę.
4. Muzyka i dźwięki nie muszą być wykonane samodzielnie.
5. Temat zostanie dolosowany przeze mnie o 15:00 dnia 15.10.2010.

Zmodyfikowałem punkt 1 - dajmy szanse wykazania się wyobraźnia, dopuszczamy jedynie dwa - jednak absolutnie dowolne kolory.
Jak znajdę chwilę to będzie update na stronie compotu i News na głównej :P
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 11, 2010, 19:02:12
czy alpha 100% liczysie za jeden kolor czy dostajemy ją gratis?
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Październik 11, 2010, 19:05:14
Za oba, tak byłoby logicznie.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 11, 2010, 19:08:47
niejasno spytalem czy to miała być śmieeszna odpowiedź nic nie wnoszaca do tematu?
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Dab w Październik 11, 2010, 19:20:11
A dithering się liczy jako >2 kolory? :D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: PsichiX (ΨΧΞ) w Październik 11, 2010, 19:43:45
prosciej: wynikowy pixel ekranu moze miec jeden z dwoch kolorow, zaden inny :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 11, 2010, 19:47:13
no i ok, taka definicja pasuje 100%
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: tanatos w Październik 11, 2010, 21:19:32
@Dab: akurat zastosowanie ditheringu może dać świetne efekty w tym compo, sam też o tym myślałem. Dlatego właśnie te zasady są takie fajne  :D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Dab w Październik 11, 2010, 21:26:54
Jakby to była demoscena to by te 2 kolory można było zmienić zanim działko elektronowe wróci na początek następnej linii :D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: tanatos w Październik 11, 2010, 22:31:45
Właśnie, więc może jeszcze warto doprecyzować:
Tylko 2 wybrane kolory const na całą grę, nie na pojedynczą klatkę czy poziom.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Kos w Październik 11, 2010, 22:43:28
A można robić sobie półtony poprzez międzyklatkowy pulse-width modulation? :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Mazzir w Październik 12, 2010, 00:08:54
Nie! ;D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 13, 2010, 21:15:16
No to ja się piszę :) Szkoda, że nie zaczynamy jutro, bo cały dzień wolny! :P Trza będzie zrobić jednoosobowe 4h Compo ;)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Październik 14, 2010, 09:19:20
Ja też chętnie wezmę udział. Poprzednie Compo nie wyszło, może to zyska większą popularność  :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: tanatos w Październik 14, 2010, 20:56:45
Trzeba wrzucić newsa o tym compo na warsztat, bo to już jutro się zaczyna  ;)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 14, 2010, 23:19:34
Trzeba wrzucić newsa o tym compo na warsztat, bo to już jutro się zaczyna  ;)

Wybaczcie nie miałem ani chwili wolnego czasu, żeby to zrobić - teraz już ciut za późno chyba. Wszystko przez to, że organizowałem czas tak, aby piątek mieć godzinkę-dwie wolnego i wolny weekend. Jutro o 15.00 pojawi się wylosowany temat.
Będę losował z tej listy: http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,14819.msg181404.html#msg181404
Oczywiście liczbowo, tam jest 170 tematów - jeżeli zostanie wylosowany sprzeczny z ideą biColor (dwóch kolorów) to ponawiam losowanie.

Jakby jeszcze było niejasne:
- wolno użyć jedynie dwóch kolorów
- temat zostanie wylosowany i opublikowany jutro około 15.00 (5 min poślizgu może wystąpić, więc spokojnie)
- reszta mniej-więcej jak na stronie i/lub w tym temacie.


Mam nadzieję, że nikt nie ma zastrzeżeń. Do jutra :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 15, 2010, 16:04:39
Wylosowana liczba to 8.
http://screenup.pl/?l=ILXAZO2

Ósmy temat na liście ( http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,14819.msg181404.html#msg181404 ) to:
"Gra musi nawiązywać do Warsztatu"

Mam nadzieję, że wszystkim pasuje i że jeszcze nie było compo z tym tematem. Powodzenia!
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Kos w Październik 15, 2010, 16:07:52
Ale będzie! xd Fajny temat.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 15, 2010, 16:18:30
Powodzenia, kop w zad i zajeistych pomysłów życzę :) Czas wstrzymać poprzedni projekt, kompot wzywa.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 15, 2010, 16:20:29
kurde, ten temat był w tym roku już. no ale nic, jedziemy.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 15, 2010, 16:31:21
Niezbyt jestem zachwycony tematem, ale coś się wykombinuje - co by się 2-kolorowy silnik pisany przez ostatnie 2 dni nie zmarnował. ;) Z drugiej strony weekend mam zajęty, więc grę muszę skończyć dzisiaj.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Adam7 w Październik 15, 2010, 19:09:22
"Gra musi nawiązywać do Warsztatu"
Czyli do społeczności warsztatowej, czy warsztacie jako miejsca dla narzędzi lub napraw :) ?
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Kos w Październik 15, 2010, 19:14:20
Wielkie W.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 15, 2010, 19:15:41
"Gra musi nawiązywać do Warsztatu"
Czyli do społeczności warsztatowej, czy warsztacie jako miejsca dla narzędzi lub napraw :) ?

myślę że to kwestia interpretacji i sztywno nikt tego nie określa.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Październik 15, 2010, 21:06:29
Czyli do społeczności warsztatowej, czy warsztacie jako miejsca dla narzędzi lub napraw :) ?
Warsztat jest z dużej, więc chyba to pierwsze. Aczkolwiek uważam, że można by tą literkę "zmaleć" dla bardziej kreatywnych pomysłów (a nie będzie to przeszkadzać tym, co już robią grę o Warsztacie).
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Adam7 w Październik 15, 2010, 21:12:42
No tak duże "W" wszystko wyjaśnia.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: PoD w Październik 16, 2010, 00:20:20
Apeluję o jakiś inny temat, bo zaiste ten już w tym roku był i to całkiem niedawno.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: tanatos w Październik 16, 2010, 09:38:47
Za późno. Wszyscy już kodują :D
I tak prawie wszystko można pod ten temat podciągnąć, także do dzieła!
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 16, 2010, 16:08:42
Minęły już 24 godziny, zatem pytam: Jak tam Wam idzie? :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 16, 2010, 16:18:12
Myślałem ze w szkole coś pokoduję ale wykładowca tak głośno gada ze nie moge sie skoncentrowac. zaraz mam okienka 2h to może cos wymysle.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 16, 2010, 16:24:20
Nie mam weny, nie mogę nic ciekawego wymyśleć i jeszcze Quo Vadis... przeszkadza mi to nawiązanie do Warsztatu :P Ale coś się skodzi.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: raver w Październik 16, 2010, 16:47:05
Minęły już 24 godziny, zatem pytam: Jak tam Wam idzie? :)
Ja mam już pomysł, ale zacznę (i skończę) dopiero dziś wieczorem bo jutro mam cały dzień zawalony.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: tanatos w Październik 16, 2010, 17:35:01
Ja mam super pomysł, zrobiłem sobie już całą grafikę i dobrałem dźwięki, teraz tylko to zakodować :) Obym się wyrobił...
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Październik 16, 2010, 19:18:43
Ja już właściwie swoją grę skończyłem, zostały tylko dźwięki.

Edit: wie ktoś skąd skombinować muzykę z menu głównego Comanche Maximum Overkill (tą wersję na PC Buzzerze)?

Edit2: OK, skończyłem grę. Mam nadzieję, że się za nią nie obrazicie :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 16, 2010, 21:21:52
Dwie prace już do mnie doszły. Jedna ambitna produkcja Mazzira oraz druga praca, autorstwa Xirdusa (proszę tylko, żebyś dostarczył niezbędne .dll'ki - patrz PW).

Przypominam: Prace muszą się znaleźć na mojej skrzynce do 20:00 17.10.2010 (jutro :P)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Kos w Październik 16, 2010, 22:18:28
Bez sensu kończyć przed północą. Zapominasz co każdy Warsztatowicz robi w niedzielę w nocy :) Ale cóż, co zrobić.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 16, 2010, 22:22:06
No łał, w końcu wpadłem na ciekawy pomysł. Haha, no to teraz wyścig z czasem! Dobrze, że się kończy o 20, nie będę miał wymówki, żeby się nie przygotować do szkoły :P
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Kos w Październik 16, 2010, 22:26:25
Żaden wyścig z czasem. Udawaj, że to 4h compo :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 17, 2010, 10:11:35
I jak idą prace w ostatni dzień? :P Ja zdradzę, że robię rogalika - ostre kodzenie trwa (już trzy godziny kodzenia za mną, ale jeszcze co najmniej drugie tyle).
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 17, 2010, 12:11:08
Dopiero utworzyłem projekt :P Może się wyrobie z prostą gierką :P

Przypominam, że prace muszą znaleźć się na mojej poczcie do godziny 20.00 Naszej strefy czasowej!
Na chwilę obecną mam prace Mazzira i Xirdusa.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 17, 2010, 16:00:10
OK, praca poszła. Mam nadzieję, że się spodoba, bo przez te 2 kolory klimat wyszedł dość mroczny. :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 17, 2010, 17:02:10
OK, praca poszła. Mam nadzieję, że się spodoba, bo przez te 2 kolory klimat wyszedł dość mroczny. :)
Melduje, że praca doszła i działa. Na razie nie będę komentował, zostawię to jako niespodziankę :D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 17, 2010, 17:20:41
Ale super, większość z tego co do tej pory zakodziłem jest niepoprawna i właśnie wyleciała w kosmiczną próżnię. Istotnie będzie 4h Compo  ;D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Październik 17, 2010, 17:28:20
Ale super, większość z tego co do tej pory zakodziłem jest niepoprawna i właśnie wyleciała w kosmiczną próżnię. Istotnie będzie 4h Compo  ;D
I dlatego kliki rulez 8)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 17, 2010, 17:33:09
W kliku nie zrobisz np. generatora poziomów  8)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 17, 2010, 17:37:54
Czekam na kolejne prace, obecnie mam już trzy. Jest duże prawdopodobieństwo, że sam nie wystartuję, niestety.

Do zobaczenia koło 19stej. Przypominam: Prace na compo[małpa]pi1er.pl do godziny 20:00 Naszej strefy czasowej - dzisiejszego dnia. May the grace be with you!
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Październik 17, 2010, 17:38:39
W kliku nie zrobisz np. generatora poziomów  8)
A skąd wiesz?
Początek poziomu: utwórz X obiektów o losowej pozycji. Albo np. jeśli random(2)=1 to stwórz na tym kaflu ścianę.
Przy "odrobinie" chęci można zrobić to samo co kodując ręcznie.

Ale The Games Factory 1.06, którego użyłem, nie ma tworzenia losowego obiektu w losowej pozycji. Szkoda, bo by mi się przydało. Z drugiej strony jest to program sprzed (prawie?) dziesięciu lat.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 17, 2010, 17:38:59
dobra, wroiclem ze szkoły i siadam do gry. zaraz coś spłodze bo mam pomysł całkiem całkiem.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 17, 2010, 18:50:31
Teksańska masakra piłą motorową. Teraz wychodzą wszystkie najgorsze bugi. Jeżeli zdążę z pracą na Compo to od dzisiaj będę zamieniał wodę w wino.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 17, 2010, 18:56:04
ja już finiszuje.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 17, 2010, 19:29:38
poszło. potwierdź że masz.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: tanatos w Październik 17, 2010, 20:15:34
Mi wypadło parę spraw w weekend i pewnie skończę dopiero po 20:00 (może koło 22:00), trudno, liczą się chęci :) W każdym razie jak skończę to wrzucę tutaj moje dzieło.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 17, 2010, 20:15:56
poszło. potwierdź że masz.
Doszła i działa na mojej Operce, LOL
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 17, 2010, 20:16:18
Dobra, wyślę nieukończone - ważne że jednego potwora da się utłuc :P
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Październik 17, 2010, 20:36:58
Moje dzieło też wysłałem. Doszło i działa?
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 17, 2010, 20:55:33
Moje dzieło też wysłałem. Doszło i działa?
Doszło, pobieram (czekam minutę z uwagi na hotfile :P) - działa :)


mechaniczne_schody - Twoja jeszcze nie doszła.

Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 17, 2010, 20:57:45
Ufff, wysłałem - niech serwery niosą paczkę szybko, a wynagrodzę im to w dzieciach.

Jakby nie doszło pocztą, masz tutaj też: http://www.speedyshare.com/files/24741446/mechaniczne_schody.rar
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 17, 2010, 21:01:20
Ufff, wysłałem - niech serwery niosą paczkę szybko, a wynagrodzę im to w dzieciach.

Jakby nie doszło pocztą, masz tutaj też: http://www.speedyshare.com/files/24741446/mechaniczne_schody.rar

Jest, doszło pocztą - nawet dwa razy!
Dajcie mi teraz chwilkę - robię listę uczestników i uploaduje na serwer prace :D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 17, 2010, 21:18:57
Więc tak: Otrzymałem 6 prac! Nie spodziewałem się takiej liczby :)

Paczka: http://pub.pi1er.pl/compo/bicolorcompo1.zip
Na głosowanie macie tydzień, więc na spokojnie :D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: rm-f w Październik 17, 2010, 21:27:05
Krzysiek, tak z nudów to zrobiłeś co nie? ;)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 17, 2010, 21:32:37
O kurde, Krzysiek wymiatasz.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Październik 17, 2010, 21:45:10
Krzysiek, tak z nudów to zrobiłeś co nie? ;)
this...

ja bym takiego czegoś w rok nie wyczarował ;f
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 17, 2010, 21:49:24
Krzysiek, tak z nudów to zrobiłeś co nie? ;)
Tak szczerze, to zastanawiałem się, jak będzie wyglądało AO wypalone w Blenderze z ditheringiem do B/W. :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 17, 2010, 21:57:24
A to pozwolę sobie skomentować phace.

Adam27: Włączyłem i na tym się skończyła moja wielka przygoda. Wyświetla mi tylko 1/4 tych kresek i gwiazdek, reszta ekranu jest ciorna. Vista, 1280 na 800 piksli.
Krzysiek K.: Beznadziejna gra, marna grafika, zerowy gejmplej. Żart oczywiście. Weź następnym razem wydaj jakieś ostrzeżenie, że bierzesz udział w Compo to zacznę pisać grę na rok przed konkursem - może będę miał z tobą szanse.
Mazzir: Po początku gry już zaczynałem cię lubić. Super gameplay. Szkoda, że zwaliłeś na koniec tymi lizaniami członka i tak dalej - to już nie było śmieszne.
mechaniczne_schody: Stary! Niesamowita gra, od dzisiaj będę miał w swoim pokoju twój ołtarzyk, na którym będę składał ofiarę z niedziewicy. A to nawiązanie do Warsztatu! Kurde, bogu mój, chcę cię poznać i paść do twoich stópek by je ucałować. Nawiasem mówiąc, kiedy zamienisz mi wodę w wino?
MichalBe: Mistrzu subtelnej krytyki! Za ten Ascii Art w ridmi masz u mnie darmową przejażdżkę kombajnem. Grafika i gameplay spoko jak na godzinę/dwie tworzenia.
Xirdus: Twoja gra wywołuje emocje. I to jest najlepsze. Wywołuje emocje, gdy wskaźnik SPAMu dobiega do końca ekranu i ten oczopląs powoduje mój zachwyt. Aż chce się ponownie grać. Co z tego, że gameplay to po prostu walenie na oślep w ekran (albo zjadłeś deltę albo źle ustawiłeś prędkość)...
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: rm-f w Październik 17, 2010, 22:01:35
Gdyby ktoś miał problemy z czytelnością:
Kod: (c) [Zaznacz]

//return (e>t.y*0.99);
return (e*t.y);
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Super Mario w Październik 17, 2010, 22:11:26
Krzysiek K. ...

Taki efekt to ludzie pare lat temu, w 20 przez rok by nie osiagneli...
Od tej chwili jestes moim Mentorem, a moje "Super" w nicku odchodzi w niepamiec bo, wstyd mi przed Toba...


 :o :o :o

Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Październik 17, 2010, 22:17:04
@mechaniczne_schody: Naciśnij 'S'. Można przełączać pomiędzy 1/4 a całością ekranu, żeby precyzyjniej omijać gwiazdki. Odsyłam do ReadMe.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 17, 2010, 22:26:39
A widzisz, jakiś nudny mi się wydał ten ridmi. Na szczęście w przeciwieństwie do gry - co prawda dalej nie widać części kresek, ale już da się grać i kłaniam się do twoich piszczelek za tak przyjemny gameplay. Jakby jeszcze zbalansować, dodać szmery bajery i kolory to byłby naprawdę fajny kazio.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Anonim w Październik 17, 2010, 22:43:19
Krzysiek, weź za rok udział we WSoC'u, przez wakacje pewnie skodziłbyś lepszą wersję modern warfare'a : )
pzdr
-a

Edit:
Dzięki za to compo, właśnie ze względu na tą pracę - wciągnęło mnie, muszę przejść całą! :D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Październik 17, 2010, 22:44:34
@mechaniczne_schody: Jakoś tak nie miałem pomysłów na bajery, a kolory to nie to Compo. Ale cieszę się że ci się podoba  :D

Ode mnie recenzje będą jutro, teraz nie mam natchnienia  ;)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Październik 17, 2010, 22:53:24
Moje komentarze:

Adam27 - fajny pomysł, ale ciężko się gra. Kulka zbyt sprężyście odbija się od ścian. Nie ma save'a (a przydałby się jak pół godziny poświęca się na jedną literkę)

Krzysiek K. - łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał. Ale utknąłem na momencie po tych robocikach strzelających kulkami.

Mazzir - to jest jakaś prowokacja

mechaniczne_schody - jak wcisnę strzałkę na chwilkę (żeby przeszło o jedno pole), przechodzi mi o dwa. Walka nieintuicyjna. Ogólnie nieukończona.

MichalBe - fajna gierka, z tym, że ja jestem "za" ;) Ciekawy pomysł z tymi tekstami. Ale po pewnym czasie gra się kiepsko, bo jedna bomba zlatuje przez dwa przeloty samolotu. Później to już w ogóle masakra.

Xirdus - jako jedyny użyłeś innego koloru niż biały :) Przyjemnie się strzela do Neqiu.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Frondeus w Październik 18, 2010, 00:05:22
Xirdus - jako jedyny użyłeś innego koloru niż biały :) Przyjemnie się strzela do Neqiu.
Grunt to obiektywnosc ;)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Super Mario w Październik 18, 2010, 08:16:19
Krzysiek K. - łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał. Ale utknąłem na momencie po tych robocikach strzelających kulkami.

Wystarczy umiejetnie przebiec za brame "BANNED" i stamtad ostrzeliwac cala reszte.

Przeszedlem ;)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Październik 18, 2010, 10:04:48
Komentarze ode mnie:

Adam27: trudna gra, ale jak się poćwiczy to później idzie łatwiej. Faktycznie przydałyby się save'y.

Krzysiek K.: efekt graficzny jest bardzo ładny, z wrogami walczy się fajnie, tylko szkoda że jak się przegra to się gra wyłącza.

Mazzir: ciekawa i porywająca fabuła, ale zawiesza się po wybraniu nie-liczby.

mechaniczne_schody: ciekawa, ale można przejść kilka korytarzy i dalej albo wejście do następnego jest zablokowane albo można wyjść poza planszę, a najczęściej i to i to.

MichalBe: na początku ćwiczy refleks, potem szczęście, a na końcu w ogóle nie widać samolotów. Ale można się pośmiać z tekstów.

Xirdus: pierwsze wrażenie jest fajne, i chociaż to tak naprawdę tylko klikanie i liczenie że się trafi, to można się wciągnąć.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Październik 18, 2010, 16:30:08
W końcu mi się udało przejść grę Krzyśka. Wcześniej nie wiedziałem po prostu, gdzie ostatni klucz.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 18, 2010, 19:48:18
Komentarze z mojej strony:

Adam27: Dobre wykonanie, ale zbyt trudna plansza, żeby czerpać z gry przyjemność.

Mazzir: No comment.

mechaniczne_schody: Idea fajna i w całkiem fajnym stylu. Przeszkadza trochę dziwna bezwładność się klawiszy i brak możliwości pokonania niektórych bugów (tych w Twoim kodzie, co nie trafiają korytarzem w drzwi pomieszczenia - dwa z dwóch uruchomień dość szybko skończyły się brakiem możliwości przejścia dalej).

MichalBe: Ciekawe, acz trochę monotonne i dość łatwo trafić.

Xirdus: Zdecydowany brak auto-fire. :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Dab w Październik 18, 2010, 20:10:09
Przeszedłem grę Krzyśka, aczkolwiek na "czitach" :)

(http://dabroz.scythe.pl/upload/2010/10/ss.jpg)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Październik 18, 2010, 20:17:22
co takiego Mazzir napisał? ;D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 18, 2010, 20:18:33
Dab: Coś się skopało, czy sobie shaderek stworzyłeś? :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Dab w Październik 18, 2010, 20:25:02
Nie, wszystko jest OK -- ale gra mnie wciągnęła a nie chciałem dostać przy niej oczopląsu :)
"Stworzyłem shaderek" to mocne słowa, dałem po prostu return t.xxxx+l :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 18, 2010, 20:31:15
Nie, wszystko jest OK -- ale gra mnie wciągnęła a nie chciałem dostać przy niej oczopląsu :)
"Stworzyłem shaderek" to mocne słowa, dałem po prostu return t.xxxx+l :)
No tak to wyglądało. Przyszłe wersje* już będę robił w grayscale, bo -1.5 bias do tekstury kratownicy na dithering mocno po oczach bije (zresztą tam jest jeszcze nieco workaroundów na brak łatwej możliwości mipmappowania). :)


*) O ile jest sens takowe robić - mam jeszcze parę pomysłów na lokacje w razie czego.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: mechaniczny_schód w Październik 18, 2010, 20:38:15
co takiego Mazzir napisał? ;D
Epicką grę o organizatorze. Gdyby nie ostatnie słowa wypisane w konsoli (te przed "www.pigames.pl") to miałby u mnie pierwsze miejsce. Ale co ja - ściągnij paczkę i zagraj :P
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 18, 2010, 20:49:17
co takiego Mazzir napisał? ;D
Epicką grę o organizatorze. Gdyby nie ostatnie słowa wypisane w konsoli (te przed "www.pigames.pl") to miałby u mnie pierwsze miejsce. Ale co ja - ściągnij paczkę i zagraj :P

W zasadzie podlega to pod punkt regulaminu o treściach obraźliwych :D
Ale niech już będzie, skoro i tak do pierwszej trójki się nie łapie :P
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 18, 2010, 21:14:29
Ale niech już będzie, skoro i tak do pierwszej trójki się nie łapie :P
A to już wiesz, co się łapie i jeszcze nie ogłaszasz? ;)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Październik 18, 2010, 21:15:55
Przykro mi mazzir, że się nie dostałeś do redakcji pigames.pl ;)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Kos w Październik 18, 2010, 21:16:22
@Dab - dając skrina zabiłeś całą mityczność tej gry :). You killed the mystery that made life mean something! <-- bonus points jak ktoś mi powie skąd to :-)


*) O ile jest sens takowe robić

Napisałeś "to be continued", nie masz wyjścia :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Dab w Październik 18, 2010, 21:17:40
No tak to wyglądało. Przyszłe wersje* już będę robił w grayscale, bo -1.5 bias do tekstury kratownicy na dithering mocno po oczach bije (zresztą tam jest jeszcze nieco workaroundów na brak łatwej możliwości mipmappowania). :)

A czemu nie zrobiłeś zwykłego renderingu a dithering w osobnym PP? Wyglądałoby po ludzku :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 18, 2010, 21:25:29
Ale niech już będzie, skoro i tak do pierwszej trójki się nie łapie :P
A to już wiesz, co się łapie i jeszcze nie ogłaszasz? ;)

To było raczej na zasadzie spekulacji, nie oszukujmy się, że praca Mazzira nie jest wysokich lotów.

Mam głosy od:
- Krzysiek K.
- MichalBe
- Xirdus
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 18, 2010, 21:47:44
A czemu nie zrobiłeś zwykłego renderingu a dithering w osobnym PP? Wyglądałoby po ludzku :)
To było pierwsze co zrobiłem (i nie wymagało to żadnego postprocessu - wystarczył odpowiedni shader). Jednak nie wyglądało to wystarczająco mrocznie i przypomniałem sobie o tym: http://www.pouet.net/prod.php?which=16393 :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: bedziner w Październik 18, 2010, 23:37:40
Po uruchomieniu gry Krzyska:
http://www12.speedyshare.com/files/24762219/download/kk.PNG
Czy napewno tak to ma wygladac? Ciezko sie polapac o co chodzi...
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 18, 2010, 23:39:02
Po uruchomieniu gry Krzyska:
http://www12.speedyshare.com/files/24762219/download/kk.PNG
Czy napewno tak to ma wygladac? Ciezko sie polapac o co chodzi...
No tak nie do końca powiedzmy. :) Jaką masz kartę graficzną?
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: bedziner w Październik 18, 2010, 23:40:17
Geforce FX 5200
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Kos w Październik 18, 2010, 23:41:35
No tak nie do końca powiedzmy. :) Jaką masz kartę graficzną?

Ale się uśmieję, jak powie, że Intel GMA ;)

[edyta -> ups, spóźniłem się xd]
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Październik 19, 2010, 13:17:17
ale przynajmniej jest mrocznie ;]
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 20, 2010, 02:07:23
Mam głosy od:
- Krzysiek K.
- MichalBe
- Xirdus

No panowie, ile moze trwac pogranie w 5 gier i ocenienie ich?
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 20, 2010, 11:13:18
Mam głosy od:
- Krzysiek K.
- MichalBe
- Xirdus

No panowie, ile moze trwac pogranie w 5 gier i ocenienie ich?
+ mam już głos od mechaniczne_schody.

No dalej Panowie :D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Październik 20, 2010, 12:53:24
zwykle w compo niewysłanie głosów w terminie kończy się dyskwalifikacją
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 20, 2010, 13:26:41
ale termin jest do niedzieli:)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Październik 20, 2010, 17:14:49
@pi1er: Ja wysłałem swój głos wczoraj, nie doszedł?
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 20, 2010, 17:21:28
@pi1er: Ja wysłałem swój głos wczoraj, nie doszedł?
Faktycznie, jest na skrzynce :)

No to został Mazzir i jego głosy, są dwie opcje:
a) czekamy na jego głosy do niedzieli
b) dyskwalifikujemy za prace o treściach obraźliwych.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Październik 20, 2010, 17:24:18
@pi1er: Ja wysłałem swój głos wczoraj, nie doszedł?
Faktycznie, jest na skrzynce :)

No to został Mazzir i jego głosy, są dwie opcje:
a) czekamy na jego głosy do niedzieli
b) dyskwalifikujemy za prace o treściach obraźliwych.
Olej go i przedstaw już wyniki :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 20, 2010, 17:25:29
pewnie jest zajęty swoim jesiennym compo:)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 20, 2010, 17:48:29
pewnie jest zajęty swoim jesiennym compo:)
Pewnie tak, podobno chce wydać sequel gry przekazanej na Nasze compo :P

Głosy mają się tak:

Cytuj
1. Krzysiek K. (FallenWorld) - 3 + 3 + 3 + 3 = 12
2. Adam27 (PhysDevGame) - 3 + 1 + 2 + 1 = 7
3. mechaniczne_schody - 2 + 2 = 4
3. MichalBe (Bitwa o Warsztat) - 2 + 2 = 4

4. Xirdus (Spam) - 1 + 1, = 2
Ostatnie. Mazzir - 1 = 1

Jak zapewne widzicie Panowie musieli się podzielić trzecim miejscem :D

Gratuluje uczestnikom, niech chwała dwóch kolorów będzie z Wami! Ahoj!

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że krótko przed świętami pojawi się druga edycja biColor Compo.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 20, 2010, 18:12:37
przez to ze dales dokladnie sume wszystkich głosów mozna z duzym prawdopodobienstwem wyliczyć sobie kto jak głosował:)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Reg w Październik 20, 2010, 18:50:12
przez to ze dales dokladnie sume wszystkich głosów mozna z duzym prawdopodobienstwem wyliczyć sobie kto jak głosował:)
Może napisz do tego jakiś program? W sumie to ciekawe zadanie algorytmiczne :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Październik 20, 2010, 18:53:11
zainspirowałem sie tym ze na 1szy rzut oka widać ze skoro Krzysiek zgarnął 4x 3 to 3ke od Krzyśka musiał dostać Adam. Dalej wiem jak ja głosowałem, wiec kolejne liczby do wykreślenia itp. itd. :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Adam27 w Październik 20, 2010, 20:13:09
Cytat: pi1er
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że krótko przed świętami pojawi się druga edycja biColor Compo

Następnym razem zrób triColor ;)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 21, 2010, 00:59:38
przez to ze dales dokladnie sume wszystkich głosów mozna z duzym prawdopodobienstwem wyliczyć sobie kto jak głosował:)
No ja już sobie z dużym prawdopodobieństwem wyliczyłem. ;) Dzięki! ;D
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Kos w Październik 21, 2010, 02:07:43
Wyliczyć, pf. Lepiej zapytać Prologa :).
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Mazzir w Październik 21, 2010, 21:48:12
Gdzie tam żadnych obraźliwych treści nie było ;D Takie jaja sobie robiłem nawet czasu nie miałem z nudów i z zemsty za te recenzje takie coś zrobiłem ;) Sorki jak obraziłem Cię tym.
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek K. w Październik 21, 2010, 22:25:54
No to teraz w gestii organizatora jest skontaktowanie się z Regiem, co by compo do bazy dodane było. :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: pi1er w Październik 21, 2010, 22:29:24
Gdzie tam żadnych obraźliwych treści nie było ;D Takie jaja sobie robiłem nawet czasu nie miałem z nudów i z zemsty za te recenzje takie coś zrobiłem ;) Sorki jak obraziłem Cię tym.

Nie obraziłeś, ale wszyscy czekali na głosy :P

No to teraz w gestii organizatora jest skontaktowanie się z Regiem, co by compo do bazy dodane było. :)

Zgłosiłem w dniu opublikowania wyników - mam nadzieję, że Reg w wolnej chwili doda wyniki do bazy :)
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: tanatos w Listopad 08, 2010, 03:12:32
Przedstawiam wszystkim moją spóźnioną grę Tennis for Two - Warsztat Edition.

Pisałem ją podczas compo jednak zabrakło mi dosłownie 1-2h na dopracowanie fizyki. Później byłem zapracowany i dopiero dzisiaj udało mi się to dokończyć, tak więc wrzucam.

To było pierwsze compo, w którym brałem udział, nie miałem przygotowanego żadnego frameworka jednak jestem zadowolony, że udało się coś w ogóle zrobić w tak krótkim czasie ;) Używałem VS2010+SDL.

W grze występują oczywiście tylko 2 kolory, a gracze mogą wybierać wśród avatarów najaktywniejszych członków forum gamedev.pl :)

Wzorowałem się na jednej z pierwszych "gier komputerowych" - Tennis For Two - wyświetlanej w 1958 na oscyloskopie. Gra miała swoje własne kontrolery i była też właściwie pierwszą konsolą do gier :) Tak to wyglądało: http://www.youtube.com/watch?v=s2E9iSQfGdg

W grę można grać z komputerem, lub z człowiekiem (tryb "gorące krzesła" :D). AI jest dość ubogie, dlatego polecam grać z samym sobą. Klawiszologia pozwala na dość wygodne sterowanie dwoma graczami jednocześnie. Gramy 3 sety, każdy do 11 punktów :D

Tennis for Two - Warsztat Edition:
Screeny: 1 (http://tanatos.pl/img/tft/screen1.jpg) 2 (http://tanatos.pl/img/tft/screen2.jpg) 3 (http://tanatos.pl/img/tft/screen3.jpg) 4 (http://tanatos.pl/img/tft/screen4.jpg)
Download: http://tanatos.pl/files/TFT-WE.zip
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: Adam7 w Listopad 08, 2010, 08:24:05
@up trochę się spóźniłeś,
To było pierwsze compo, w którym brałem udział
Chyba:
Cytuj
To było pierwsze compo, w którym chciałem wziąć udział
Tytuł: Odp: biColor Compo - 15:00 15.10.2010
Wiadomość wysłana przez: tanatos w Listopad 08, 2010, 09:54:54
Spoko, spoko. Liczą się chęci ;D

P.S. Było więcej compotów, w których chciałem wziąć udział  8)