Warsztat.GD

Społeczność => Projekty zaawansowane => Wątek zaczęty przez: [M]aniek w Październik 09, 2010, 17:33:07

Tytuł: Run Foxi Run
Wiadomość wysłana przez: [M]aniek w Październik 09, 2010, 17:33:07
Gra stworzona w ramach pracy inżynierskiej przez mojego kolegę. Gra używa silnika PTK. Zawiera 25 rund podzielonych na 5 światów. Zadaniem gracza jest uratowanie 5 fajnych dziewczyn. Po przejściu gry oczom gracza ukazuje się fajny screen z udziałem tych właśnie dziewczyn. Gra przypomina nieco Go Dizzy Go z konsoli NES. Oprócz gry do waszej dyspozycji oddajemy edytor. Miłej zabawy.

Projekt:

http://www.warsztat.gd/projects.php?x=view&id=1670 (http://www.warsztat.gd/projects.php?x=view&id=1670)

DOWNLOAD:
http://www.2shared.com/file/T8JAj0wc/Run_Foxi_Run_FULL.html (http://www.2shared.com/file/T8JAj0wc/Run_Foxi_Run_FULL.html)

Screeny:
(http://www.warsztat.gd/screens/ab62a56dd68d4024e0b909f80e7c7fa2.jpg)

(http://www.warsztat.gd/screens/f6685cd0f26b2b85516c5ac6e6cffaf5.jpg)

Tytuł: Odp: [done][PC] Run Foxi Run
Wiadomość wysłana przez: Solgar w Październik 09, 2010, 22:26:31
Nie rozumiem po co to upubliczniasz na forum i w dziale projekty, skoro projekt nie jest twój.
Tytuł: Odp: [done][PC] Run Foxi Run
Wiadomość wysłana przez: ANtY w Październik 10, 2010, 00:29:12
Może jego kumpel nie ma neta
Tytuł: Odp: [done][PC] Run Foxi Run
Wiadomość wysłana przez: [M]aniek w Październik 10, 2010, 01:26:00
Kumpel nie ma konta na gamedev.pl i sam by nie wrzucił. Ponieważ pomagałem mu w tworzeniu gry (gra korzysta z napisanego przeze mnie frameworka), to zaproponowałem, że ja wrzucę i tak też zrobiłem.
Tytuł: Odp: [done][PC] Run Foxi Run
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Październik 10, 2010, 14:07:08
Kumpel nie ma konta na gamedev.pl i sam by nie wrzucił.
Bo stworzenie konta to nie wiadomo jaki problem -.-
Tytuł: Odp: [done][PC] Run Foxi Run
Wiadomość wysłana przez: [M]aniek w Październik 10, 2010, 14:55:56
Jego to nie interesuje i by sam nie wrzucił, więc albo ja wrzucę albo nikt :)

Swoją drogą dziwi mnie, że robicie z tego taki problem.
Tytuł: Odp: [done][PC] Run Foxi Run
Wiadomość wysłana przez: Kos w Październik 10, 2010, 15:41:02
Skończyłem :) Bardzo zabawna gra.

- Lekko zabugowane sterowanie - często "coś się zatrzymuje" pomiędzy polami (najczęściej skrzynka, czasami nasz bohater np. podczas przesuwania) - luz, sterowanie pacmanowe nie jest tak trywialne do poprawnego napisania, jak by się wydawało :).
- Kolizje można byłoby liczyć nieco lepiej, bo są "nadgorliwe" na zakrętach - wystarczy, że zarówno gracz, jak i przeciwnik dotkną kawałek tilemapy, a kolizja już wskoczy, przez co nie można dobrze uciekać na zakrętach przed przeciwnikiem. Pewnym rozwiązaniem jest liczenie kolizji na kołach, a nie na prostokątach. http://screenup.pl/?l=HGTOOZF - obrazek ilustrujący problem. Można to bezczelnie wykorzystywać przeciwko przeciwnikom :)
- Nie jest zbyt oczywiste, że da się przesuwać skrzynki. Odkryłem przypadkiem :).
+ Grafiki przeciwników... Bwahahahah xD Źródło ciągłego uśmiechu podczas gry, podobnie jak muzyka. Ten z wielkim nożem na głowie wymiata :) Skąd mieliście te grafiki? Kojarzą mi się z FF/CT, ale nie dam głowy.
+ Kolega ogląda dość szerokie spektrum anime, jak widzę :P (ale żeby Asahina w krótkich włosach? 0_o)
+ Miły gameplay, bonusy, mangowa motywacja do grania dalej - jest OK! :> Spędziłem przy niej bardzo miły kwadrans (czy ileś tam).
Tytuł: Odp: [done][PC] Run Foxi Run
Wiadomość wysłana przez: [M]aniek w Październik 10, 2010, 15:52:13
Dzięki za feedback i gratuluję ukończenia gry. W nagrodę mogłeś zobaczyć screen końcowy :D
Postacie z anime to mój pomysł :) Kiedyś dużo tego oglądałem.
Hitboxy chcieliśmy zmniejszyć (wtedy może nie wyglądałby na tak "nadgorliwe"), ale okazało się że wtedy pojawiają się inne problemy, a czasu było coraz mniej, więc musiały zostać hitboxy o rozmiarach równych polom mapy.

Grafiki postaci wzięte z gry Chrono Trigger.
Tytuł: Odp: [done][PC] Run Foxi Run
Wiadomość wysłana przez: Kos w Październik 10, 2010, 16:08:10
Hitboxy chcieliśmy zmniejszyć (wtedy może nie wyglądałby na tak "nadgorliwe"), ale okazało się że wtedy pojawiają się inne problemy, a czasu było coraz mniej, więc musiały zostać hitboxy o rozmiarach równych polom mapy.
Nie mówiłem o zmniejszeniu, tylko o zastąpieniu hitspherami, zobacz obrazek :). To na przyszłość.