Warsztat.GD

Społeczność => Projekty zaawansowane => Wątek zaczęty przez: .:NOXY:. w Maj 10, 2010, 05:07:10

Tytuł: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Maj 10, 2010, 05:07:10
Mysle ze czas w koncu załozyc watek o moich prawie 3 letnich wypocinach jako ze przymiezam sie do jakiegos w pelni grywalnego dema :)

Tytuł : Supra Torque
Gameplay: Wyscigi samochodwe z nie do konca pradziwa fizyka autka i bardziej nastawiona na "drift"

W suprze beda dostepne nastepujace tryby:
- Free Race
- Career
- Multiplayer Free Race

Sama gra oferowac bedzie mozliwosci podrifotowania , scigania, jazdy na czas oraz speed run itp :) wszystko z Przeciwnikami badz w multi, dodatkowo bedzie mozliwosc modyfikowania swojego pojazdu w celu podrasowania jego osiagow

Narazie wywalczam mozliwosc odpalenia na kartach radeona i usuwam drazniace bugi strona projektu: http://www.warsztat.gd/projects.php?x=view&id=1289 tam tez bedzie mozna znalesc aktualny download

Co jest zrobione a czego brakuje:

- renderer w pelni ukonczony.
- brakuje menu i gui ale walsnie teraz sie tym zajmuje
- no i najistotniejsze co zajmie mi prawdopowdobnie najwiecej czasu to muliplayer i AI ktore planuje na sieciach neuronowych zrealizowac...
- ogolna mechanika i kariera (obmyslany trzeba tylko dokonczyc implementacje) //ale to po beta testach

Krzyczec po mnie i podsuwac pomysły :)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Oti w Maj 10, 2010, 16:10:19
Co do tech dema: Faktycznie świetnym pomysłem jest umieszczanie informacji o wymaganiach w 24-ro megowym pliku. ^^
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Maj 11, 2010, 05:39:56
Ok moj blad ;p
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Czerwiec 08, 2010, 05:48:41
http://www.speedyshare.com/files/22851133/Supra_RC1.7z (http://www.speedyshare.com/files/22851133/Supra_RC1.7z) Beta Demo do sciagniecia :) testowac mowic czy sie odpala gdyby byly problemy odpalac gre z parametrem /log i posylac mi wygenerowany plik: "game.log" podsylajcie propozycje wszysto co wam przyjdzie do glowy. Waga 100mb
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Zielony w Czerwiec 08, 2010, 09:52:18
Działa, ale strasznie wolno (patrząc na wymagania minimalne z 'CZYTAJ.txt'). Wóz dziwnie reaguje na klawisze (może ze względu na szybkość działania) i w zasadzie co 10m zatrzymuje się na jakiejś górce. A tak, to całkiem nieźle ;]

log (http://mion.elka.pw.edu.pl/~mkornil2/Game.log)
Sprzęt:
C2D P8700 2x2.53
GF GT240M
4GB RAM
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: dario w Czerwiec 08, 2010, 10:50:10
Wszystko działa płynnie na najwyższych ustawieniach (zmieniałem w pliku Config.exe, bo w grze wywala komunikat "niedostępne"). Sprzęt:

C2D e4600 2,4Ghz
GF 8800GT
2GB RAM

Sterowanie trochę toporne. Przy większej prędkości nie da się praktycznie jechać. Ale grafika ładna, szczególnie model samochodu ;) Po wjechaniu do wody, powinno przenosić z powrotem na trasę. Tak samo po wypadnięciu poza mapę, gdzie leci się w nicość.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Czerwiec 08, 2010, 13:45:44
Wszystko bedzie w sowoim czasie :) ZIelony bo  wymgania min = brak cieni , brak HDR, brak dynamicznej cubemapy

mozna troche przyspieszyc dzialanie edytujcie config.ini w katalogu data i zminicie te wartosci:

shadowmapsize 2048
ShadowResIncr 64

na

shadowmapsize 1024
ShadowResIncr 32
 
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Zielony w Czerwiec 08, 2010, 15:01:43
ZIelony bo  wymgania min = brak cieni , brak HDR, brak dynamicznej cubemapy
Co nie zmienia faktu, że w NFS przy tych samych ustawieniach mam kilka razy więcej FPS. Może Twoje dzieło nie lubi się z Win 7?
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Czerwiec 08, 2010, 15:26:02
jezeli pytasz o wydajnosc xp/ win 7 to xp wychodzi lepiej :) nieco ale jednak patrze tez na to ze to wersja nie zoptymalizowana :)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Blackmoore w Czerwiec 10, 2010, 18:53:28
na Win 7 64bit śmiga ładnie, fajnie fizyka działa, tylko czasem zamiast nieba pojawiała się ziemia i takie nienaturalne lądowanie na kołach po dachowaniu - jakby magnes przyciągał do ziemi jak jest jeszcze lekko przechylone auto .
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: kamilek w Czerwiec 10, 2010, 19:50:27
nie doczytałem że dopiero próbujesz wywalczyć uruchominie gry na Radeonie :D
i próbowałem ją urochomić ale no niestety crash przy ładowaniu  PhysX :)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Czerwiec 11, 2010, 17:19:38
Domyslam sie ze skonczy sie tak iz bede musial w koncu uzyc Cg do shaderwo no bo GLSL sobie nie radzi z kartami radeona i juz nie mam pomysłu jak to obejsc zobaczymy co powie developer (tak tak gra bedzie wydana komerycjnie )

@kamilek: A jaka wersje physX masz? do dzialania gra wymga min wersji 9.09.112 inaczej ci nie odpali bo kompilowalem to na sdk 2.8.3 i mozesz sprobowac odpalic gre bez shaderow

Wylaczasz obsluge w config.exe nie mozesz zapomniec o wylaczeniu Famebuffor'a i efektu HDR framebuffor przestawiasz na NO BUFFERING do wyboru z list.y powinno sie odpalic. Tzn nie mowie ze nie moesz zprobowac z shaderami ale raczej nie bedzie dzialac to jest pogrom z tym co ATI wyprawia :(
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: RedHot w Czerwiec 11, 2010, 17:33:38
Domyslam sie ze skonczy sie tak iz bede musial w koncu uzyc Cg do shaderwo no bo GLSL sobie nie radzi z kartami radeona i juz nie mam pomysłu jak to obejsc zobaczymy co powie developer (tak tak gra bedzie wydana komerycjnie )

@kamilek: A jaka wersje physX masz? do dzialania gra wymga min wersji 9.09.112 inaczej ci nie odpali bo kompilowalem to na sdk 2.8.3
Nie ma co generalizować. AFAIK problemy bywały ze starszymi sterami i serią 3xxx . Poza tym developerem jesteś ty i jeśli już zupełnie nam brakuje polskich słów to pewnie chodziło Ci o publishera. No chyba, że to nie ty programujesz, to ok.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Czerwiec 11, 2010, 17:35:42
:) nie brakuje nie ja jestem developerem ja tylko jestem programista ;) devleopingiem tego zajmuje sie osoba 3 moj "menager" xD
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Czerwiec 11, 2010, 17:38:52
Nie ma co generalizować. AFAIK problemy bywały ze starszymi sterami i serią 3xxx .
No nie wiem testowalem gra na Radeonie 4850 no i bieda z nedza raz dziala raz nie :(
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Czerwiec 20, 2010, 00:00:52
No i uwaga :)

nowe demo mocno zoptymalizowane dzieki uwaga Ufixa (aka Seqacil) :) prosze o opinie czy jest jakas poprawa , co do fizyki jeszcze gorsza jak byla jestem w trakcie przerobek wszyskiego ale na pierwszy rzut poszedl renderer ;) jednak nie jest to jeszcze koniec moich zmagan

Enjoy: http://www.speedyshare.com/files/23039136/Supra_RC1.7z (http://www.speedyshare.com/files/23039136/Supra_RC1.7z)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Lipiec 09, 2010, 12:47:45
Kolejny mały update teraz wszystko powinno dzialac tak jak nalezy pod kartami ATI :) http://www.speedyshare.com/files/23304273/Supra%20RC3.7z (http://www.speedyshare.com/files/23304273/Supra%20RC3.7z)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: mar-ek1 w Sierpień 09, 2010, 23:26:48
Pobrałem, zagrałem i oto moje uwagi:
- Kiedy się ściemnia samochód robi się srebrny i praktycznie nie widać tekstury (patrz screen)
- Niektóre ślady po oponach nie znikają (również widoczne na screenie po lewej stronie) i wygląda jakby lewitowały
- Nocą nic nie widać, przydałby się jakiś księżyc, albo światła w samochodach
- Kiedy zaczyna się dzień, na modelach pojawia się oświetlenie, ale nie widać słońca
- Chyba coś jest nie tak z wyświetlaniem prędkościomierza (na screenie) tak jakby strzałka była w złym miejscu
- Jestem przyzwyczajony, że w tego typu grach naciskając strzałkę w tył samochód najpierw się zatrzymuje, potem jedzie do tyłu (analogicznie przy jeździe do przodu), a tutaj trzeba nacisnąć dwa razy - najpierw żeby się zatrzymał, a następnie żeby pojechał w tył - chyba większość graczy woli wcisąć strzałkę raz

(http://img709.imageshack.us/img709/6043/suprab.th.png) (http://img709.imageshack.us/i/suprab.png/)

Mój sprzęt:
Athlon XP 1,9Ghz
GeForce 7300gt 256mb
1GB RAM

Plik config.ini:
Resolution 1024 768
Depht 24
FullScreen 0
Fog 1
Light 1
Sound 1
Music 1
Volume 70
MVolume 62
Filter 1
Vsync 0
Shader 1
FSAA 0
Blur 0
Anizo 4
MIPMAP 1
HDR 0
SSAO 0
DOF 0
FBO_Buffsize 1
map_detail 2
shadowmapsize 1024
ifShadow 1
water 0
ShadowResIncr 32
Skyboxtype 0
PhysX 1
Cubemap 0

Przy takich ustawieniach gra online (http://online.freeware.info.pl/ogame.html) chodzi płynnie, ale nie sprawdzałem ile FPS wyciąga.

Mam nadzieję, że pomogłem  ;)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Sierpień 20, 2010, 19:41:08
Dzieki :) wszystkie niedogodnosci zostana niebawem usuniete tzn wiekszosc juz jest usunieta niebawem bedzie naprawde gruby update skoczne jeszcze tylko pare rzeczy i zakoncze testy mutliplayera.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 04, 2010, 11:49:20
Mysle ze gra jest na dzien dzisiejszy na tyle stabilna ze da sie pograc:

http://www.speedyshare.com/files/24108893/Supra_RC10.7z (http://www.speedyshare.com/files/24108893/Supra_RC10.7z)
http://www.speedyshare.com/files/24110320/updatecar.zip (http://www.speedyshare.com/files/24110320/updatecar.zip) <-UPDATE

Sterowanie:

Strzalki, spacja , A/Z biegi zeby cofac trzeba wbic wsteczny i dac gazu
Pad: OS X , button 1 - hamulec, button2 - gaz , button5 - reczny , button 6,8 - Biegi

Wymagania:

Intel/AMD 1.7Ghz 256 Ram, GeForce7 GT / Podobna ATI (Wymagania minimalne szalu nie bedzie)

Do tego zainstalowac : PhysX software Drivers 9.09.1112 min!, Vc Redist 2008

W razie problemow poprzestawiac opcje w Config.exe

Prosze o testowanie na takich ustawieniach:
(http://img245.imageshack.us/img245/9821/assadasd.jpg) (http://img245.imageshack.us/i/assadasd.jpg/)

Oczywiscie przy sprzecie o wymaganiach minimalnych wylaczyc HDR, Cubemape i wode i ew cienie ;)

Znane Bugi:

Jako ze auto smiga teraz na raycascie to 30fps trzeba miec jak nie to sie nie bedzie dalo jezdzic (nie zagescilem probkowania jeszcze) do tego czasami wyskakuje czarny ekran jak tak sie stanie to nalezy wcisnac ESC i ponownie zaladowac mape.

Multiplayer dziala ale jeszcze nie do konca :) dziala wolno. Jak ktos chce pograc to tak do 4 graczy na lanie ;) porty do routera: 17500 9000

Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Wrzesień 04, 2010, 17:25:43
Narazie się ściąga, więc ocenię configa :P Po pierwsze antialiasing pisze się łącznie, przez i :) Po drugie, można było zrobić jedną ramkę PostEffects.

PS z ilością RC już chyba przegoniłeś wine ^^
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 04, 2010, 17:44:10
XD wiem wiem tak sie jakos u mnie przyjelo sciagnij ten maly update i rozpakuj do katalogu z gra zeby skrypty podmienilo bedzie lepsza fizyka jazdy :)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Wrzesień 04, 2010, 18:52:36
Ja pierwszy raz tą grę ściągam, więc samego patcha i tak nie mogłem. Tak czy inaczej przy ładowaniu (po niesamowicie pikselowatym intrze i pięknym ekranie "wciśnij enter") zaliczam crasha "wyślij raport/nie wysyłaj"*. Stawiam, że lista powodów, by wymienić mojego Athlona XP na coś z obsługą SSE2 zwiększyła się o jedną pozycję ;)

* - ponieważ z pewnych powodów ;D wyłączyłem raportowanie błędów, właściwie pokazuje mi się tylko "zamknij"
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: mentor w Wrzesień 04, 2010, 19:05:41
Na GeForce 9600 GT działa raczej dobrze :) Aha, pad też działa. Jedyne zastrzeżenie mam do skręcania - okropne... Gdybym nie wcisnął ręcznego, w ogóle bym nie wiedział, że wózek umie skręcać.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: hfjh w Wrzesień 04, 2010, 19:11:15
Ściągnąłem, nie da się grać, samochód w ogóle nie skręca, nie chce też wjechać na krawężnik :(

Poza tym na budynkach widać jakieś dziwne plamy cienia (Radeon HD4850).
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 04, 2010, 19:45:19
Też pobrałem pierwszy raz i mi podczas wczytywania się wysypuje, jak u Xirdus.
Sprzęt:
OS: Windows 7 Home Premium 32bit
CPU: IntelŸ Core™ i5 520M 2,4 GHz
RAM: 4 GB, DDR3 1066 MHz
GPU: GeForce GT 330M 1024 MB
Jest to laptop Samsung NP-R580-JS04PL W7HP

Jak odpaliłem z konsoli z włączonym logiem to ostatni fragment:
Cytuj
***********Material: [wheel_3] LOADED ***********
Create Car...
A skoro nie działa tym co pobrali nową wersję a nie update, to może czegoś brakuje(zakładam że ci którym działa pobrali update).

PS: A Supra(Toyota) będzie w finalnej wersji?
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 04, 2010, 19:46:49
Patch jest zeby sie wlasnie lepiej sterowalo, a patch jest do tej wersji aktualnej czyli do RC10. Zeby gra dzialala musiecie miec sterownik PhysX!!! w wersji min 9.09.1112 inaczej bedzie kupa :)

A patch w sumie to tylko skrypty aut jak ktos kumaty to sam zajarzy o co biega i jak sobie poedytowac :) jak komus nie pasuje zaiweszenie/tarcie itp

@shutdown daj mi caly log. A co do auta nie wiem :)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 04, 2010, 20:09:17
Mój błąd(pada - nie myślę). Właśnie pobieram PhysX 9.10.0513, choć nie wiem czy mi pójdzie bo na stronie o karcie jest że obsługuje a na stronie PhysX'a niema.
Przy okazji ponawiam pytanie o obecność Supry w wersji finalnej (bo w plikach nie znajduję, choć jakby tytułowe autko)?

EDIT:
Teraz działa, a link się tu przyda (pod ręką dla każdego)
http://www.nvidia.com/object/physx-9.10.0513-driver.html (http://www.nvidia.com/object/physx-9.10.0513-driver.html)

Nie wiem czy inni też mają takie błędy:
-tło w menu do góry nogami
-tekstura licznika
-kursor też w dół
-niektóre auta się trzęsą, a jedno się nawet turlało  :o
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 04, 2010, 20:56:35
pisalem ze jak jest bardzo malo fps to dziknie :) a textury sie obracaja to fakt taki maly bug ;p jak sie wylaczy to i owo...
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Wrzesień 04, 2010, 21:17:22
OK, ściągnąłem PhysXa, teraz poszło

Na ustawieniach proponowanych przez ciebie:
-fatalne intro
-ładne menu
-kursor jest odwrócony
-samochody po załadowaniu gry odbijają się od ziemi na metr, w losową stronę i przewracają; nie da się grać

Na ustawieniach minimalnych z rozdziałką 1280x800:
-fatalne intro
-menu do góry nogami
-menu wyboru samochodu nie ma tła
-da się grać
-żaden samochód oprócz focusa nie wydaje dźwięków
-samochody w ogóle (prawie) nie skręcają
-krawężniki zachowują się jak metrowe ściany
-po podłączeniu pada (od PSX przez przejściówkę PS2->USB) koła samoczynnie skręcają w prawo
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 04, 2010, 21:41:49
Proponuję dodać licznik fps, mógłby się przydać.
Zauważyłem też że w opcjach dźwięku(które wygląda że działają) niema "back" ani "apply", jako że tego niema z gry trzeba wyjść wtedy brutalnie (ctrl+alt+delete) a po ponownym włączeniu gry i wejściu w opcje od razu weszło w dźwięk.

PS: Zdaje się że często będę coś pisał w tym temacie.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Sake w Wrzesień 04, 2010, 22:00:43
@up

Licznik FPS jest, wystarczy nacisnąć f1 ; )
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Wrzesień 04, 2010, 22:04:07
z gry trzeba wyjść wtedy brutalnie (ctrl+alt+delete)
alt+f4 nie może być?
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 04, 2010, 22:11:39
@Sake
Dzięki za info

@Up
Nie chciało zadziałać(kilka razy sprawdzałem), choć alt+tab działa.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 04, 2010, 23:23:13
No to tak:
O ile daliscie nowe skrypty to najlepiej da sie jezdzic Subaru, ogolnie warto sobie dac naped na 4 kola wtedy bedize lepsza sterownosc :) ale ciesze sie z waszych uwag all poprawie skaczace autka przy malej ilosci fps tez niebawem ;)

Co do menu dzwieku pod progress barami jest przeciez guzik BACK :) no chyba ze w jakis magiczny sposob zniknol =p chyba ze.. uzywasz rozdzielczosci mniejszej jak 800x600 :>
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 04, 2010, 23:30:45
@Up
Fakt, to z menu akurat testowałem na niskiej rozdziałce - ale to nie zmienia faktu że powinno być "BACK" (np. uniwersalnie od wysokości i szerokości odejmować jakąś wartość).
Rzeczywiście w wyższej jest, w opcjach obrazu strzałek w lewo niema(a te w prawo działają) ;p

@Sake
ja myślałem o stałym liczniku a nie tylko przy wciśnięciu.

Subaru rzeczywiście jeździ niemal że przyjemnie. Zakręty na drodze pokonuje z ok 120 km/h, zakręt na skrzyżowaniu na zewnętrznych(w lewo) ok 75km/h a po wewnętrznej(w prawo) ok 25km/h.
Tylko z tego reklamowanego driftu nadal nici, auto jak po lodzie bokiem potrafi się ślizgać...

Nadal nie wiem czy Supra będzie w wersji ostatecznej (tak kocham to autko i ze wzg na nie bym kupił pełną wersję).
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 05, 2010, 00:12:26
Oczywiscie ze bedzie ;) w koncu to moje ukochane autko :D z tad tez nazwa a drift jest wszystko wymga tylko ustawienia parametrow auta  :) ok osiwacam was i podaje how to do that:

W katalogu data/scripts/ sa nazwy auta np FiatPunto otwieramy w nontaniku i dostajemy:

[carscript]

Postion 838.0 2.0 815.0 //nie uzywamne
MassCenter 0.0 -0.9 0.0  // srodek ciezkosci
Mass 1100 //masa
WheelRadius 0.57 //nie ruszac radius kola 
FrontWheel 1  //naped przod
BackWheel  0 //naped tyl
wheelpositions //pozycje amortyzatora lepiej nie ruszac tu moazna w sumie ziwekszajac po ujemnej robic twardsze zawieszenie srodkowe wartosci
 2.0 -0.4  -1.314
 2.0 -1.06 -1.314
 2.0 -0.4  1.314
 2.0 -1.06 1.314
-2.2 -0.4  -1.314
-2.2 -1.06 -1.314
-2.2 -0.4  1.314
-2.2 -1.06 1.314
WheelFrontPos 2 // nie ruszac 
WheelBackPos -2.2   // nie ruszac
ConvexBodySize 3.8 1.6 1.2 // nie ruszac
transmissionEfficiency 1.15 // skutecznosc przelozenia wplywa na przyspieszenie auta
motorForce 80 // moc silnika nie dziala chyba aktualnie ;d
differentialRatio 1.05 // dyferencial wplywa na moc silnika
MaxSteringAngle 0.8 // maxymalny skret kola
FrictionToFront 0.8 // tarcie statyczne
FrictionToSide  0.8 //tarcie dynamiczne
Drift 1  // nie uzywane
Smoke  1 // czy maja byc dymki z kol
Trials 0   // slady opon (aktualnie nie dziala)
CamDistance 4.6 //odleglosc kamerty
CamHeight  0.4  // wysokosc kamery
gearDesc default // nie ruszac nie skonczone tu bedize mozna ustawic krzywa silnika w zaleznosci rpm / moment w Nm
motorDesc default // nie ruszac nie skoczone tu przelozenie skrzyni a raczej mnoznik biegow
StartAngle 15.0 // nie uzywane
CarName punto // nazwa modelu auta
WheelName whell5  // nazwa modelu kola

Ogolnie jak sobie zrobisz auto z przyczepnoscia niska a raczej takie co latwo wpada w poslizg i duza moca silnika to zrobisz drift ;)

wystarczy tu sobie pomanewrowac zeby sobie mily samochod do driftu zrobic :)

Gui radze sie nie sugerowac nie dziala jeszcze wszystko :)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 05, 2010, 00:52:34
Dzięki za info, punto już prawie driftuje (po 5 minutach udało się pierwszy zakręt driftem), tylko trochę te krawężniki nadal przeszkadzają. Na drugiej mapie, krawężników niema, ale fizyka podobna do kamienia na lodzie - prostopadle gdzieś w las (zwiększę tarcie jeszcze).
Przydałby się duży płaski teren do testów (sam asfalt bez krawężników).
Skrypty aut są wczytywane tylko na początku czy przed samą jazdą?
Skoro będzie to czekam na pełną, tylko co z licencjami na auta?
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 05, 2010, 01:05:52
jak chcesz mieksze zawieszenie to daj w kolach

zamiast:

-0.4
-1.06

-0.45
-1.15 badz wiecej ale bez przesady xD

Co do licencji to sie okaze :) co i jak bo to sie ma wszystko tak do siebie ze jezli auto odbiega od oryginalu w ilus tam procentach nie trzeba na nie licencji czy cos takiego musial bym sie bardziej zainteresowac :)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 05, 2010, 01:13:41
Mój interpreter(mózg) nie rozpoznaje "bez przesady"  :P
A zawieszenie zaraz sprawdzę.
Przy okazji lekka zmiana w maksymalnym skręcie koła usprawnia opisywane przez większość problemy z słabym skrętem.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 09, 2010, 18:45:38
Zapraszam na http://www.indiedb.com/games/supra-torque (http://www.indiedb.com/games/supra-torque) Tam znajdziecie aktualne demo i Patche :) dosc duzo poprawek prosze o dalsze opinie itp
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 09, 2010, 23:23:57
To nowa wersja? Bo nadal widzę RC10, nadal nie zoptymalizowane i przy niskim fps auto wariuje aż będzie kołami do góry(przy spawnie się odbija, leci w górę, potem się zazwyczaj turla).
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 09, 2010, 23:42:29
Tak na Indie Jest RC10 ale jest tam tez patch aktualnie 0.2 radze zassac patch 0.3 bedzie moze jutro moze po jutrze z usunietym skakaniem :) co do optymalizacji jak mowilem na GF7 szału nie bedzie ;) To jest wciaz beta i takie rzeczy jak koncowe wyciskanie ostatich potow bedzie przed wydaniem :]
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 09, 2010, 23:49:35
Ja testuję na lapku, którego już tu w temacie po krótce opisałem http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,16899.msg223180.html#msg223180 (http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,16899.msg223180.html#msg223180)
I mam nadzieję że wersja finalna będzie mi chodzić płynnie z minimum średnimi detalami...
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 10, 2010, 00:46:39
No wlasnei mgiczny GeForce GT 330M 1024 MB nic ze masz 1Gpamieci jak masz karte do pupy xD to "M" mi przysparza nie lada klopotow bo musze specialnie VBO pisac dla tych kart no ale nic jak bede zmuszony to dopisze :]
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 10, 2010, 01:12:46
Zrobisz kompatybilność, zyskasz ileś potencjalnych chętnych kupna. Ja już gdzieś powyżej obiecałem, choć nie wiem gdzie, za ile i kiedy będzie (i bez bajerów włączonych). Jeszcze żeby się ukazało z suprą (licencje...), to wtedy biorę preordera (nawet mając grać na niskich detalach, chyba że cena będzie dla mnie za wysoka) ;)

PS: Jako ester egga ukryj w grze misia podobnie jak w GTA:VC jajo było.  :)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 10, 2010, 02:40:04
Jutro (a w sumie dzis dostane odpowiedz czy jest juz zielone swiatlo na start) wtedy przechodze w commercial code mode wydanosc razy 3 :) nowa grafika gui itp :) narazie nie pokazuje wersji commercial bo no nie wypada :>
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 10, 2010, 23:12:16
Jak światełko? Mam nadzieje że zielone, i zobaczę wygląd gry w commercial code mode (inni też).
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: MichalBe w Wrzesień 11, 2010, 03:13:44
jakby było to by sie pochwalił pewnie:)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 11, 2010, 17:20:51
Jako ze weekend chyba zaspano w mojej sprawie narazie milczenie ;d wiec ja tez milcze :]
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 11, 2010, 23:26:21
Czyli trzeba do poniedziałku czekać na info? Jeśli możesz to daj ok pierwszej - to sobie na specjalizacji zerknę ;]
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 13, 2010, 16:22:20
Narazie daje maly update teraz fizyka powinna dzialac normalnie zmienilem ja na stalo krokowa:

http://www.speedyshare.com/files/24227746/S_OGLRC.exe (http://www.speedyshare.com/files/24227746/S_OGLRC.exe) Prosze potestowac poniewaz no ja nie jestem na moim komputerze wstanie zmusic gre do zejscia ponizej 30fps.. :D
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 13, 2010, 19:58:45
Czyli jest szansa na zielone światełko :) a więc pobieram, tylko chyba później sprawdzę bo mam jeszcze zadanie o jakimś Werterze (zna go ktoś?  ;)).

EDIT:
Właśnie potestowałem (zadanie o tym młodym Werterze zrobione...) ze szklaneczką whisky w ręku, trzeba było dzień święta uczcić (tak, wiem - po alkoholu nie jeździć, ale nikt ni mówił o piciu jeżdżeniu jednocześnie...). Efekt tocząco-latających aut przy spawnie znikł, więc dało się pojechać. Na standardowych ustawieniach na tym moim "M" cały czas równe 5 FPS. Podczas jazdy też w którymś momencie dachowałem, więc "R", spawn i po momencie FPS 2 i czarny ekran (został sam licznik i fps).
To chyba tyle, czekam na info o światełku  :)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 14, 2010, 15:31:58
No inby jest :/ ale jakos sie nikt nie odzywa (ponoc z tytułu urlopu ) co do czarnego ekranu:

- Jest to spowodowane QNAN na resorze w pewnych krytycznych dla niego momentach usune wszelkie niedogodnosci po weekendzie.
- Dodam jeszcze skonczone menu
- Oraz pelny hud (mam nadizeje ze bedzie juz mozna sobie robic czasowki w grze)
- postaram sie rowniez dodac powrot na tor przy wypadnieciu z trasy do najblizszego punktu :)

To tyle czekac na update.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 14, 2010, 18:27:23
Też czekam na weekend (urodziny  ;)), zmniejszyłem rozdzielczość w opcjach na 800x600 i "M" osiąga zawrotne 8FPS i co zabawne to wygląda płynnie...
Jeszcze jadąc po tym moście(?) z pełną prędkością przydałoby się wyskoczyć na końcu, a nie jechać przyklejony do drogi przywalając w niewidoczną ścianę.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 14, 2010, 19:08:04
W twojej karcie lgownym problemem to jest wydajnosc FBO ktora w Mkach niestety lezy (wynika to z moich testow z karta GF9600GTM) nie uzywaj HDR , a te przywalania wynikaja no walsnie z malego FPS przy czym fiyzka jest bardzo czula i wygrywa przy chamowaniu fakt ze przod auta "drze" w nawieszchnie no i uderza w nierownosc laczenia czesci mostow ;p (czyli problem wynika wylacznie z niedopracowania mapy xD)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Wrzesień 14, 2010, 19:50:24
a te przywalania wynikaja no walsnie z malego FPS
Podobno zrobiłeś stałokrokową...?
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 14, 2010, 21:44:12
No tak :) ale interacji jest wiecej przy malym fps wrecz bardzo bradzo duzo i czasami fizyka lapie kolicje ktorej juz "nie ma" widocznej w sumie wystraczy zawieszenie podniesc zeby problem zniknol...
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 14, 2010, 22:05:53
Kiedy wcześniej testowałem przy niemal wszystkim wyłączonym na ok 75 FPS też miałem zderzenia z mapą, a skoro fizyka działa poprownie(j) to mapa nie dopracowana.
A przy tych 8fps się już fajnie jeździło(motywacja dla programisty  ;)) i czekam na info o wydawcy, premierze itp.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Wrzesień 14, 2010, 22:25:26
No tak :) ale interacji jest wiecej przy malym fps wrecz bardzo bradzo duzo i czasami fizyka lapie kolicje ktorej juz "nie ma"
Przepisz fizykę od nowa bo masz poważnego buga. Fizyka nie powinna nie może mieszać stanów poprzednich z następnymi.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 15, 2010, 17:13:47
@Xirdus:

Nie to jednak nie byla wina fizyki juz wykrylem buga postarm sie usunac do nastepnego Update :) ciesze sie ze mnie tak meczycie ;)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 15, 2010, 22:49:31
Gdzieś czytałem że Nintendo zwróciło grę po wewnętrznych testach(zamiast pozwolić na wydanie) z powodu że gra się zwieszała po wejściu 40 razy w creditsy(czy coś podobnego). My raczej tak dokładnych testów robić nie będziemy. A żebyś miał błąd, to jakiś czas temu zauważyłem że koła lubią sobie jakby drgać (szybko skręcać prawo-lewo na przemian). Tak widać w trójwymiarze a w rzeczywistości trochę trudno stwierdzić jak duży ma to wpływ.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 24, 2010, 20:06:48
Jakis kolejny maly update still much to do...

http://www.speedyshare.com/files/24391623/Supra_RC11.7z (http://www.speedyshare.com/files/24391623/Supra_RC11.7z)
//EDIT:

stary update usuniety na rzecz nowego :)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: xardas97260 w Wrzesień 25, 2010, 15:35:13
1. Gra jest świetna, szacunek dla Ciebie Noxy
2. Gra bez problemu działa na radeonie hd 5670
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 25, 2010, 22:12:41
UWAGA! istotny update czyli black screen of Dead usuniety: http://www.speedyshare.com/files/24408156/S_OGLRC.exe  (http://www.speedyshare.com/files/24408156/S_OGLRC.exe)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Maciekp w Wrzesień 26, 2010, 15:56:07
Jak mam radeona to normalnie ściagam psyhx dla geforce?
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 26, 2010, 17:25:29
Jasne :) nie ma podzialu PhysX dla geforce czy ati to jest po prostu sterownik fizyczny :>
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Yuko w Wrzesień 26, 2010, 22:08:59
Na jakim silniku powstaje gra? Autorskim ??
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Wrzesień 26, 2010, 22:50:38
Na jakim silniku powstaje gra? Autorskim ??
tak
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Yuko w Wrzesień 27, 2010, 09:48:30
Aha no to pieknie wyglada:)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 27, 2010, 19:54:29
Kolejny update tym razem fizyka zostala lekko przemodelowana jest dynamiczniej mozna skreca przy o wiele wiekszych predkosciach mozna latwo wpasc w poslizg i mozna niezle pokoziolkowac jak sie za ostro wleci w zakret jednym slowem ssac i testowac :)

http://www.speedyshare.com/files/24438048/Update0.4.zip (http://www.speedyshare.com/files/24438048/Update0.4.zip)

I bez zbereźnych z tym ssaniem :>
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Wrzesień 27, 2010, 20:05:12
Taka zmiana zasługuje na zrobienie kolejnej wersji (kolejnej full-paczki, albo przynajmniej update'a prosto z podstawowego RC11). Proszę :)

PS siedemsetny miliard dziesięć milionów sto jedenaście tysięcy setny post (wkurzasz mnie shutdown)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 27, 2010, 20:16:25
@Xirdus: 2BC
Tak, nigdy tego nie zapomnę  ;)

Widzę że trochę przegapiłem, ale już pobieram (proszę o rozgrzeszenie  ;)).
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 27, 2010, 20:21:08
Ok dla tych co zaspali :

Demo RC11:
http://www.speedyshare.com/files/24391623/Supra_RC11.7z (http://www.speedyshare.com/files/24391623/Supra_RC11.7z)
Update dla RC11:
http://www.speedyshare.com/files/24438048/Update0.4.zip (http://www.speedyshare.com/files/24438048/Update0.4.zip)

Update ofc rozpakowac do katalogu z gra :)

Najlepiej Jezdzic Fiatem Punto i Subaru bo tylko te w miare ustawilem :p
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 27, 2010, 20:35:28
Ja zdążyłem RC11 z updatem ściągnąć i odpalić. Jeździłem tylko nissankiem.
Jako że fizykę zmieniłeś auto zaczynało łatwo wężykować i trafiłem do wody. A tam się okazało że "r" teraz to spawn trochę wyżej i na koła... czyli do menu i znowu tym samym autkiem. Tym razem już udało się kółko zrobić i nawet fajnie było  :D
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Wrzesień 28, 2010, 17:16:09
Mój feedback do RC11.4:
-w paczce nie ma configa (ten od RC10 działa)
-na standardowych ustawieniach nie da się nawet zmienić samochodu, tak strasznie menu laguje
-na zedytowanym config.ini (to co wiedziałem to dałem na 0) mam 15-20FPS i nawet można grać
-po wyłączeniu wszystkich efektów oprócz wody(?) mam 60FPS i odczucie, jakbym grał w NFS3 (chodzi o wygląd samochodu).
<Dalsza część feedbacku jest po zmniejszeniu detali.>
-samochody mają nieskończone obroty (upadłem nissanem na bok i przytrzymałem strzałkę w górę - obroty szły w dziesiątki tysięcy; dokładnej liczby nie podam, bo <patrz niżej>)
-obrazek w menu i tło prędkościomierza jest odwrócone w pionie (RPMy nieczytelne)
-samochody słabo skręcają, chyba, że wpadnie się w poślizg
-łatwo wpaść w poślizg i trudno z niego wyjść
-w menu wyboru  samochodu podłoga jest jednym wielkim artefaktem
-tło w grze jest szare, wlazło na płot i mruga
-mój lekko wyrobiony pad od PSXa powoduje stałe skręcenie kół w prawo, chyba, że skręcam w lewo
-samochód samoczynnie skręca w prawo (w ogóle jest bardziej w prawo niż w lewo)
-po wypadnięciu z trasy nie da się wrócić na trasę (szarżuję z prędkością 50km/h na pięciomilimetrowy krawężnik, bez skutku)
-wciskając ciągle R można lewitować

Ogólnie jest do dupy :) Ale nie przejmuj się, są gorsze gry (http://www.youtube.com/watch?v=mB1zWEhgrLs&feature=fvw).
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 28, 2010, 19:43:41
Config juz dziala w menu :) dlatego juz nie ma osobnego exe.
Jaka masz karte Graficzna? :) Co do obrotow to wiem poprawie to ;)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Wrzesień 28, 2010, 19:50:21
Karta graficzna to nVIDIA GeForce 7300 GT 256MB RAM. A co do configa, to ja mam przyzwyczajenie zmniejszać detale przed włączeniem gry.

I w pierwszej kolejności to napraw krawężniki (albo nawet je zrównaj z ziemią, przynajmniej tymczasowo). Potem odwrócone sprite'y.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: shutdown w Wrzesień 28, 2010, 21:15:41
O spritach już kiedyś z tego co pamiętam było pisane. Mi przy mojej cudownej "M" w lapku po zmianie na 800x600 mam 7 fps (z blurem), sprity w RC11 po raz pierwszy miałem prawidłowo, ten lekki w prawo irytuje a krawężniki to już jak dla mnie - niemal standardowa przeszkadzajka  ::)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Wrzesień 28, 2010, 23:47:48
@Xirdus:

Wiesz ile to jest roboty kazdy model obrobic? szczerze to mnie tez wnerwiaja te krawezniki :) ale no nie mam czasu modeli
obrobic :(  Co do sprite'ow, no coż gdzies mam buga z obracaniem macierzy jak wyczaje to sie problem rozwiaze ;)

@Shutdown:

Aktualnie jest juz nowe demo ale nie skonczone zajmuje sie poprawianiem multiplayera ktory jeszcze nie dzialal jak nalezy.

Ogolnie gra ladnie nie bedzie wygladac poki nie dostane kasy na modele z wydajnoscia ciagle walcze narazie priorytet to
menu i multiplayer.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Listopad 02, 2010, 10:43:45
No maly update: http://www.youtube.com/watch?v=gf2dc-OXrQs (http://www.youtube.com/watch?v=gf2dc-OXrQs)

demo na dniach chce skonczyc slady opon :) ofc kamera bedzie jakos naturalniej ustawiona ;)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Rokuzo w Listopad 02, 2010, 16:37:09
Szacun za giere :) dużo rzeczy do poprawki jest ale ja bym takiego czegoś i tak nigdy nie wymocił :(
Brawo ;)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Neil w Listopad 02, 2010, 20:58:32
at: .:NOXY:.
mam dwa pytania
1) Ile szacujesz że potrzeba Ci na jeden model samochodu?
2) Ile chciałbyś mieć modeli samochodów?

Pozdrawiam
neil
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Listopad 02, 2010, 21:26:01
Fajny filmik, ale nie pokazałeś najważniejszego: SKRĘCANIA!!!
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Listopad 03, 2010, 02:04:03
@Neil:
- nie rozumiem tego pytania z szacowaniem? chodzi ci o ilosc vetow/poly? na model
- co do samej ilosci samochodow ciezko powiedziec ja liczylem moze z 10 przy czym bedzie je mozna dosc mocno modyfikowac jak i wizualnie tak i mechanicznie (mechaniczna modyfikacja dziala juz w 100% wizualna bedzie zalezala od modeli przygotowaych przez grafika)

@Xirdus:
- spokojnie wyszstkow swoim czasie niebawem dam nowe demo z nowa mapa chce to zrobic porzadnie do kupy zeby to mialo rece i nogi :) musicie jeszcze troszke poczekac.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Neil w Listopad 03, 2010, 03:05:21
Sory nie jasno się wyraziłem:P
Cytuj
Ogolnie gra ladnie nie bedzie wygladac poki nie dostane kasy na modele

Dowiadywałeś się może ile mniej więcej mógł by kosztować Ciebie model w PLN... jak byś miał kasę... albo ile byś był w stanie zapłacić za model nie mając jakiejś tam górnej granicy prócz swojego zdrowego rozsądku.

Pozdrawiam
Neil
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Listopad 03, 2010, 13:02:16
ja to sie raczje dogaduje na zasadzie

Dostajesz tyle i tyle i robisz takie a takei modele ale cena mi nie jest do konca zanana raczej od zestawow assetow.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Listopad 08, 2010, 07:41:54
Takie przygotowania do nowego dema jak poprawie jeszcze pare drazniacych spraw i dodam jakies propsy na mape to udostepnie nowe demo filmik na zachete: http://www.youtube.com/watch?v=nMcRU4lyYUw
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Listopad 14, 2010, 17:20:07
No i jest Demo 12.2:

http://www.indiedb.com/games/supra-torque/downloads/supra-torque-smmp-demo-v30 (http://www.indiedb.com/games/supra-torque/downloads/supra-torque-smmp-demo-v30)

Mozecie sie pobawic to wciaz jest wersja Dupa pro.. i wiele jeszcze ulegnie zmianie ;) ale daje tak zeby pokazac ze projekt jeszcze zyje :)

Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Xirdus w Listopad 14, 2010, 17:25:38
"File Awaiting Authorisation"
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Listopad 14, 2010, 19:41:18
Wiem wiem musicie byc cierpliwi :) nie chce mi sie w 3 miejsca uploadowac wiec trzeba czekac :) i nie grac bez pachta! bo fizyka wyda sie hmm debilna xD
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Listopad 20, 2010, 21:23:05
Xirdus mnie troche pomeczyl i oto kolejny nie oficialny jeszcze patch
http://www.speedyshare.com/files/25291241/update.zip

- Dodane skryznia AT/MT auto raguje dobrze na predkosc / wzg biegow itp jeszcze jest bug z wystrzeliwaniem auta w kosmos ale pracuje nad tym :)

Enjoy!
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: caliboyz2.0 w Grudzień 26, 2010, 01:29:23
ja to sie raczje dogaduje na zasadzie

Dostajesz tyle i tyle i robisz takie a takei modele ale cena mi nie jest do konca zanana raczej od zestawow assetow.
Moja propozycja-nie wiem nawet czy temat dobry.
więc tak paczka aut:
-opel calibra-seryjna z wszystkimi czesciami plus baardo szczegolowy kokpit - ok 300 tys pollygonów całośc
-opel calibra rieger tuning - cocpit w postaci urozmaicenia zegarów i dodania paru wskaźników,oryginalne body riegera + angel eyes black i tylne LED ok 120tys polly
-opel calibra DTM ITC95 CLiff 580KM calibra zwycięzca ITC w sezonie 96 albo 97. ok 100 tys polly
-bonus silnik XE(WIP) ok50tys polly
zainteresowany? mam tez pare modeli  ok 20-40tys polly min. mustang,firebird.
Jakby co moje GG10679210.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Grudzień 26, 2010, 01:44:08
Przyjacielu :) to byla taka orientacyjna sparwa gra jest za free i open mod :) nie bedzie z niej komerchy wiec nie potrzeba modeli za kase :) wole raczej zeby sie wokol niej zrobilo mod community beda tutoriale (jeden juz jest ) jka dodac wlasne auta , mapy , modele, jak programowac w jezyku skryprowym supry etc. niech ludzie sami cos do niej wnosza.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: caliboyz2.0 w Grudzień 26, 2010, 13:56:02
a czy ja chce kase? nie;p tylko chciałbym by modelu nie dało sie juz z gry wyciagnac
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Snejk47 w Grudzień 26, 2010, 15:15:30
a czy ja chce kase? nie;p tylko chciałbym by modelu nie dało sie juz z gry wyciagnac

Nie ma takiej gry. Jeżeli komuś zależy to wyciągnie.
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Grudzień 26, 2010, 15:37:06
Dokladnie :) Ja np mam modele z Colina 4 i Grid'a choc tez sa zaszyfroawane itp  U mnie tym bardziej nie moge ci tego zapewnic bo pare osob zna specyfikacje formatu modeli w suprze
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: caliboyz2.0 w Grudzień 27, 2010, 01:11:55
zaryzykuje
http://www.youtube.com/watch?v=3bgbA8GKYpw
chcesz?
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Avaj w Grudzień 27, 2010, 02:18:42
równie dobrze można złapać model po prostu wczytując dane z vertex buffera, zamiast bawić się w jakieś rozszyfrowania
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: Snejk47 w Grudzień 27, 2010, 02:47:36
Ten model jest lepszy niż nie które z GT5 :D
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Grudzień 27, 2010, 12:39:09
Spoko Odezwij sie do mnie :) Przyspamowalem ci ale milo bedzie jak sie odewzwiesz dodam je jak tylko mi je podeslesz ;)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: sajrus w Grudzień 29, 2010, 21:16:33
Mam pytanie co do gry a raczej możliwości ogólnie czy jest opcja w silniku tym jaki i w innych że ktoś sobie wgra pojazd i my będziemy go widzieli? nie mając go u siebie ? czy musiała by być opcja transferu między graczami chodzi mi głównie o multiplayer
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Grudzień 29, 2010, 21:27:07
Nie nie mam synchronizacji zasobow poprostu sie w multi wywali tzn nie wywali sie bo w multi trzeba juz ingerowac w skrypty GUI gry a to dlatego wlasnie zebys mial siwadosmosc ze mozesz cos schrzanic ;)
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: caliboyz2.0 w Grudzień 31, 2010, 00:33:35
Przegladam screeny:
http://serwis.gamedev.nazwa.pl/screens.php?x=view&id=8189
a gdzie jest supra z tytułu? narazie to bardziej Punto racer.xD
Tytuł: Odp: Supra Torque
Wiadomość wysłana przez: .:NOXY:. w Grudzień 31, 2010, 12:38:02
Mam model supry ale mi sie go tak nie chce dodawac ... ;D moze go komus dam niech sobie doda ;>