Warsztat.GD

Produkcja gier => Grafika 3D => Wątek zaczęty przez: Jam_Pawian w Sierpień 13, 2009, 19:13:02

Tytuł: [Blender] Md2...
Wiadomość wysłana przez: Jam_Pawian w Sierpień 13, 2009, 19:13:02
Witam

W jaki sposób zmusić blendera, żeby wyeksportował dany model z pozycją dokładnie taką, jak przy modelowaniu?
Próbowałem przenosić obiekt w edit mode, w object mode, przenosić armaturę w obu tych trybach i niewiele pomaga.
Problem leży w tym, że poruszam się trochę po omacku (czasem się uda przestawić model, a czasem nie :) ). Jakby ktoś mógł napisać, w jaki sposób to zrobić, byłbym wdzięczny.

Z góry dzięki
Tytuł: Odp: [Blender] Md2...
Wiadomość wysłana przez: nowy w Sierpień 22, 2009, 12:43:50
Jeżeli masz obiekt z armature(z szkieletem) to wejdźw obiect mode zaznacz postać i zaznacz to
[img=http://img522.imageshack.us/img522/9558/beztytuuxew.th.png] (http://img522.imageshack.us/i/beztytuuxew.png/)