Warsztat.GD

Produkcja gier => Grafika 3D => Wątek zaczęty przez: Jam_Pawian w Czerwiec 14, 2009, 17:51:15

Tytuł: Blender - Zmiana skali po eksporcie do MD2
Wiadomość wysłana przez: Jam_Pawian w Czerwiec 14, 2009, 17:51:15
Witam

Kiedy eksportuję model do md2 z Blendera, zmienia mi skalę (zwykle po dwóch osiach). Ustawienie 'Fix Scale' nie pomaga. Miał ktoś podobny problem. Prosiłbym o pomoc.

Z góry dzięki
Tytuł: Odp: Blender - Zmiana skali po eksporcie do MD2
Wiadomość wysłana przez: Kwazar w Czerwiec 14, 2009, 20:02:48
Przed eksportowaniem nacisnij ctrl + A i apply scale and rotation.
Tytuł: Odp: Blender - Zmiana skali po eksporcie do MD2
Wiadomość wysłana przez: Jam_Pawian w Czerwiec 14, 2009, 23:24:52
I działa.:)   Dzięki bardzo.
Tytuł: Odp: Blender - Zmiana skali po eksporcie do MD2
Wiadomość wysłana przez: Jam_Pawian w Lipiec 15, 2009, 09:31:12
Witam

Problem pojawił się znowu gdy chcę wyeksportować model z armaturą. Kiedy zaznaczam tylko obiekt (bez kości) i daję "Save scale and rotation to ObData", obiekt W OpenGL'u wciąż jest powiększony, a kiedy próbuję to zastosować też do kości, zmienia się ich pozycja i rotacja (dziwnie się wykrzywiają...).

I drugie pytanie: Jak przenieść obiekt do punktu (0,0,0)? Kiedy naciskam N przy zaznaczonym modelu z kośćmi nie mam globalnych współrzędnych do zmiany, tylko inne wartości.

Z góry dzięki za rady