Autor Wątek: Początki z IOS, kilka pytań  (Przeczytany 1343 razy)

Offline jjoker8

  • Użytkownik

# Sierpień 05, 2019, 13:23:32
Hej, kończę właśnie grę w Unity i chciałbym opublikować także na AppStore na Iphony. Z tego co czytam, nie jest to proste dla osoby nie posiadającej Maca, w związku z tym mam kilka pytań.
W innym wątku (z 2014r.) kolega Karol opisał proces:
Cytuj
Ogólnie to na Mac'u masz XCode i tam możesz sobie testować co chcesz na symulatorach (od iPhona 4 po iPhona 6+, iPady też są, domyślnie z iOS8, ale można doinstalować wersję iOS7.1). Jednak kiedy chcesz to wrzucić na urządzenie to potrzebujesz: konto developerskie Apple (99$/rok), utworzenie tam id appki oraz przypisanie UUID urządzenia do swojego profilu (możesz tylko 100 urządzeń przypisać), następnie tworzysz provisioning profile dla appki z tym urządzeniem, ściągasz do siebie i dodajesz do systemu, tak samo certyfikaty do podpisywania kodu. Jak już to będziesz miał to możesz śmiało wrzucać na urządzenie, bez tego nie da rady. Do AppStore też wysyła się z poziomu XCode.
Czy da radę to zrobić na maszynie wirtualnej?
Jeśli nie, czy da radę zrobić to w MacInCloud (https://www.macincloud.com/)? Chodzi o usługę "wynajmowania" maca online.
Druga sprawa jak wygląda proces weryfikacji aplikacji na IOS? Moja gra jest klonem Mario, zmieniona grafika, muzyka itp, wszystkie grafiki (pixerlart) robiłem sam, czy ma szansę przejść pozytywnie weryfikację czy ze względu na gameplay nie ma szans? Może w ogóle szkoda zachodu bo nie przejdzie weryfikacji?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Sierpień 13, 2019, 18:03:01
TL;DR potrzebujesz maca, moze być mac mini. Czy mozna wynajmować maki ? mozna spokojnie na takim cloudowym zbudujesz. Co do weryfikacji musisz sam stwierdzic. Masz caly guideline review https://developer.apple.com/app-store/review/guidelines/