Autor Wątek: This ain't strange?  (Przeczytany 411 razy)

Offline paqao

  • Użytkownik

# Lipiec 12, 2018, 16:41:23
This ain't strange?

Projekt realizowany na WSoC 2018.
Na razie bez konkretnych planów co do gatunku czy też fabuły.
Na początku realizowany pobieżnie Najpierw muszę skończyć magisterkę ;) Aktualnie będzie bez postępów :) :) Najpierw logika, później grafika.
Technologia 2D (MonoGame), grafiki własne.

Zarys ogólny:
Żyjemy w fantastycznym świecie (ludzie, elfy, krasnoludy, orki) w którym wszystko było normalne.
Nagle zaczęły się pojawiać różne stworki "nie z tej ziemi" oraz anomalnie.
Nasz bohater jest ostatnim przedstawicielem grupy Strażników, która dbała o bezpieczeństwo krainy.
Celem jest odkrycie czemu anomalie zaczęły się pojawiać, odrodzenie się organizacji oraz zbadanie czemu praktycznie zniknęła z świata.
Na świecie planuję dodać wiele frakcji (co najmniej 4) które nie zawsze mają zbieżne interesy.

[STUDIA] Niestety muszę zrezygnować z udziału w WSoC :( Więcej pracy i skończę dopiero w połowie września ;(
« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2018, 22:02:08 wysłana przez paqao »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline paqao

  • Użytkownik

# Lipiec 20, 2018, 10:13:09
Cześć :)

nic tak nie motywuje do regularnej pracy jak chęć prowadzenia mini-dzienniczka z postępów prac nad gierką (oraz projektem). Zdjęć i zrzutów nie będzie (na razie) :) Kwestia 2 tygodni około :)

Changelog:
1) Przygotowany mam szkielet aplikacji - wszystko wydaje się działać - input, grafika. W szkielecie mam już kilka scen, które się zmieniają, jako abstrakt :)
2) Zacząłem pracę nad pierwszą sceną - zarządzania gildią (organizacją). To będzie pierwszy ekran jaki się z Wami podzielę.

Co do projektu:
  • Gra będzie turowa (dla ułatwienia pracy)
  • Będziemy przywódcą organizacji, która próbuje wytłumaczyć pojawiające się anomalie
  • Ważnym aspektem gry będą badania. Będziemy mieli 5 różnych typów badań (astronomia, biologia, mistyka, historia, materia).
  • Gildia będzie mogła się rozwijać (poprzez budynki, badania oraz pracowników). Budynki będzie można rozwijać w stylu gry 7 Cudów świata. Przykładowo gracz zbuduje budynek biblioteka. Będzie mógł ją rozbudować do szkoły lub archiwum po obniżonym koszcie. Jeżeli gracz spełni warunki to nic nie będzie stało mu na przeszkodzie od razu wybudować archiwum (ale po wyższym koszcie przy krótszym czasie budowy).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 20, 2018, 10:22:42 wysłana przez paqao »