Autor Wątek: D3D_FEATURE_LEVEL_9_3?  (Przeczytany 385 razy)

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Lipiec 16, 2017, 17:22:49
Pytanie, czy Wy jeszcze wspieracie tę technologię Direct3D?

Pozdr. serd.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

  • +1
# Lipiec 16, 2017, 19:34:07
Nie :) Z mojego doświadczenia wynika, że większość współczesnych gier jednak wymaga obsługi Direct3D 11 i odpowiedniego sprzętu, bo większość graczy PC już taki sprzęt ma (co widać na Steam Hardware Survey http://store.steampowered.com/hwsurvey/ wykres drugi). Na wymaganie DirectX 12 albo Vulkan może jeszcze nie czas (a może już?), ale prościej jest napisać renderer mając wyższe bazowe wymagania.

Chyba, że Twoja gra ma w miarę prostą grafikę i jest np. grą sieciową przeznaczoną do jakiś dawno nieaktualizowanych sprzętowo ani programowo kafejek internetowych w Chinach/Rosji/Brazylii. Wtedy może jest sens napisać ścieżkę DirectX 11 Feature Level 9 albo nawet czyste DirectX 9 (żeby działało na Windows XP).

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

# Lipiec 16, 2017, 20:56:45
Dzięki, wahałem się, czy wypaździerzyć stare shadery z softu.