Autor Wątek: Kolejny klon Ponga :)  (Przeczytany 1294 razy)

Offline ld

  • Użytkownik

  • +3
# Czerwiec 02, 2017, 23:46:27
Cześć,

w tym roku rozpocząłem pracę nad moim drugą grą na Androida.  Projekt jest klonem gry Pong pierwotnie stworzonym przez Atari. Pewne zasady zmieniłem lub zmodyfikowałem.


Praca w toku:) Wykonane do tej pory

  • Dodanie scen z menu głównym, dwoma trybami, przejściowymi oraz ustawieniami
  • Dodanie modułu do zapisywania/odczytywania ustawień
  • Dodanie modułu efektów
  • Dodanie trybu match (grywalne)
  • Dodanie prostych dzwięków
  • Dodanie zakupu nowych piłeczek za punkty

Gra jest pisana przy wykorzystaniu Corony SDK oraz Lua. Cały kod źródłowy jest dostępny na githubie

Moja pierwsza gra THE SQUARE oraz blog

Jakikolwiek sugestie oraz uwagi są mile widziane :)



 

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Joker

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2017, 00:38:55
Wygląda przyjemnie. Choć wyjeżdżające UI nie pasuje mi do stylu retro.

Offline ld

  • Użytkownik

# Czerwiec 05, 2017, 15:52:23
Wygląda przyjemnie. Choć wyjeżdżające UI nie pasuje mi do stylu retro.

Wezmę to pod uwagę.

Obecnie pracuję na dodaniem efektów specjalnych :)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Czerwiec 06, 2017, 13:07:21
Dlaczego piłka odbija się od poziomych krawędzi?

Kiedy dorobisz do THE SQUARE rzeczy, o których Ci pisałem (kobiece nogi, odgłosy) :D ?

Offline ld

  • Użytkownik

# Czerwiec 06, 2017, 13:30:54
Dlaczego piłka odbija się od poziomych krawędzi?

Masz na myśli pionowe krawędzie? To moja modyfikacja pierwotnego pomysłu Atari.

Kiedy dorobisz do THE SQUARE rzeczy, o których Ci pisałem (kobiece nogi, odgłosy) :D ?

Zakończmy na tym. Teraz to już mnie nie śmieszy. Chodź zawsze przeczytam wartościową opinie.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Czerwiec 06, 2017, 13:37:47
Masz na myśli pionowe krawędzie? To moja modyfikacja pierwotnego pomysłu Atari.
Pionowa linia to jak dla mnie pozioma krawędź. Bo trzeba poruszać się w poziomie, żeby do niej dotrzeć.

Fajnie, że to modyfikacja, a nie błąd ;)

Offline ld

  • Użytkownik

  • +1
# Czerwiec 17, 2017, 22:27:35
Zmieniłem znacząco wygląd mojej gry 
  • zamiast prostokątnych przycisków użyłem ikon
  • dodałem nazwę gry
  • zmieniłem czcionkę
  • zmieniłem checkboxy
Wprowadziłem tez kilka pomniejszych modyfikacji. Wszystko widoczne na gifie poniżej


Offline Joker

  • Użytkownik

# Czerwiec 19, 2017, 15:10:06
Wygląda coraz ładniej! Tylko zastanawia mnie czemu niektóre okna mają płynne przejścia a inne nie.

Offline ld

  • Użytkownik

# Czerwiec 19, 2017, 18:55:08
Wygląda coraz ładniej!

Planuje jeszcze kilka pomniejszych zmian.

Dziękuje.

Tylko zastanawia mnie czemu niektóre okna mają płynne przejścia a inne nie.

Zmieniam organizację "okien" w grze. Po tym etapie ujednolicę przejścia pomiędzy nimi. Wszystko powinno być wtedy na swoim miejscu :)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Czerwiec 19, 2017, 19:44:50
Nie ma co się przejmować takimi niuansami. Na takie drobiazgi najczęściej zwracają uwagę twórcy, nie gracze ;)

Offline ld

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2017, 18:56:42
Zmieniłem metodę wyboru języka w mojej grze. Wydaje mi się bardziej intuicyjna aczkolwiek może nie do końca pasować do szaty graficznej.



Na dole obecna wersja.

Offline Joker

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2017, 19:05:41
Ja bym połączył oba w jedno, w sensie tekst + flaga obok, ale w sumie czepiam już się.

Offline ld

  • Użytkownik

# Czerwiec 28, 2017, 21:07:29
Rozpocząłem zamknięte testy alpha. Zachęcam do udziału w nich. Informację jak otrzymać zaproszenie do testów zamieściłem na mojej stronie Corona Game Blog.

https://www.youtube.com/watch?v=1MAD1TAGnvA
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2017, 14:48:49 wysłana przez ld »