Autor Wątek: Kolejny n-ty RPG :)  (Przeczytany 10732 razy)

Offline Szaruga

  • Użytkownik

# Styczeń 06, 2017, 11:39:48
Wygląda spoko. Fakt, że musiałem czekać chyba z 5 minut, żeby obejrzeć te 30 sekund, a jak załadowałem połowę, to odtwarzacz zaliczył crasha i zacząłem od początku, no ale co ja poradzę, no nie chcą się dostosować...

Na razie to banały. Czekamy na elementy interakcji, walkę, itemy i inne. Dopiero wtedy będzie wiadomo czy podołasz i czy coś z tego będzie.

Z innej beczki, dam 250zł na rozwój gry w zamian za 1% udziałów.

Tak, zgadzam się że nic szczególnego jeszcze nie pokazałem, według mnie - jedyne czym na razie mogę się pochwalić, to ogólny postęp, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że jeszcze całkiem niedawno nie miałem pojęcia o programowaniu i w dodatku jestem raczej humanistą niż ścisłowcem.
To że pokazuję obrazki czy filmiki i w ogóle moja aktywność tutaj - mają głownie na celu dwie rzeczy:
- to swojego rodzaju dowód na progress, taki dość chaotyczny pamiętnik
- no i uważam że: "nieobecni nie mają racji", więc moja obecność tutaj, przynosi mimo wszystko więcej plusów niż minusów

Jeśli chodzi o walkę, interakcje, itemy i inne... to wyjaśnij proszę co chciałbyś w tych tematach zobaczyć, co miałoby zaświadczyć że podołam. Bo tym akurat mnie zaciekawiłeś, co to dokładnie miałoby być. :)

Natomiast te 250zł, nie stanowi jakiegoś dużego problemu, to w sumie tylko 250zł... wydałem już na to wszystko około 3 tysięcy PLN i traktuje to jako hobby, podobnie jak np wędkarze czy inni pasjonaci kupują jakiś sprzęt czy inne zabawki. Tak czy siak, jeśli nie był to żart z twojej strony ;) to uważam że nie jestem jeszcze gotowy na tego rodzaju współpracę :)

edit//
Jeszcze ten dropbox... ok, być może następny filmik będzie już z youtube :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Rakieta

  • Użytkownik

# Styczeń 06, 2017, 22:10:50
Heheh, jasne, my Cię dopingujemy i pewnie każdy tutaj liczy, że pewnego dnia zagra w Twój produkt :) Wrzucaj jak najwięcej. Potraktuj moje marudzenie jako formę dopingu. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę coś z rzeczy, które wspomniałem w poprzedniej odpowiedzi. Też kiedyś bawiłem się w coś takiego i szybko dałem sobie spokój, dlatego tym bardziej cieszy mnie, że komuś coś wychodzi.

Offline Szaruga

  • Użytkownik

  • +1
# Styczeń 09, 2017, 01:31:11
Heheh, jasne, my Cię dopingujemy i pewnie każdy tutaj liczy, że pewnego dnia zagra w Twój produkt :) ................................................................

Tak, oczywiście... tłumy czekają ;) aż ja zawinę w sreberko...

Udało mi się już normalnie podłączyć naliczanie zużycia energii, wartości na razie są prototypowe, a z podstawowych rzeczy - brakuje jeszcze animacji stanu gdy energia spada do zera, tak czy siak, zrobiłem kolejny mały kroczek, dodatkowo filmik pokazujący powyższe sprawy, udostępniam już na Youtube - aby Rakieta mogła odpalić ;)

https://youtu.be/vYKsRUx9WC0

Nie wiem czy wiecie, ale Mixamo udostępnił mnóstwo darmowych animacji ----->
https://www.mixamo.com/store/#/search?page=1&type=Motion%252CMotionPack
naprawdę spora ilość i są całkiem dobrej jakości... aż się prosi żeby wziąć je i ładnie poskładać :)

Offline stefanozord

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2017, 18:27:53
fajne te animacje ;)

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

# Styczeń 15, 2017, 20:53:19
licencja mixamo jest podchwytliwa

Offline Szaruga

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2017, 22:57:52
licencja mixamo jest podchwytliwa

Co Waszmość macie na myśli? Podziel się podejrzeniami.

A co do tematu ogólnego, to rozpocząłem już naukę programowania AI... brzmi dumnie... ale to tylko takie tam... w którą stronę ma npc uciekać jak zobaczy gracza o niskich statystykach dotyczących wyglądu... nic wielkiego...

Oprócz tego, w mijającym tygodniu zrobiłem:
- przeniosłem projekt na powrót do wersji 5.4 unity (w 5.5 niektóre rzeczy jeszcze nie działałą)
- dodałem mechanizmy naliczające HP, energię, debuffy i inne takie do Prefaba NPC-ta (wcześniej działały w pełni tylko u postaci gracza) - dodatkowo trochę to zoptymalizowałem tworząc moduł centralnie zarządzający eventami działającymi na npc-tów 
- wyrzuciłem chwilowo z projektu konie i parę innych rzeczy (na razie bardziej przeszkadzają, dodam je później)
- poprawiłem i zoptymalizowałem naliczanie zużycia energii

W tej chwili siedzę i przygotowuję grunt pod AI NPC-tów, prawdopodobnie w następnym tygodniu, zaczną chodzić i prymitywnie reagować. Postaram się o jakiś filmik.


Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

  • +3
# Styczeń 15, 2017, 23:11:44
Co Waszmość macie na myśli? Podziel się podejrzeniami.
https://youtu.be/_x-xmie2qoI?t=6m22s

Offline Maciej1717

  • Użytkownik

# Luty 15, 2017, 17:35:00
Gratuluję wytrwałości. W pojedynkę nie da się zrobić takiej gry od A do Z, ale można się wiele nauczyć, a i satysfakcja jest ogromna.

Offline Rakieta

  • Użytkownik

# Luty 15, 2017, 23:53:25
Z tym mixamo warto byłoby stworzyć topic i podpiąć. Warto wiedzieć takie rzeczy. Mam nadzieję, że inaczej jest z Photoshopem.

Offline trupmiam

  • Użytkownik
    • http://zwalczamy-cellulit.pl/cellulit-jak-sie-pozbyc-przed-wakacjami/

# Luty 23, 2017, 11:58:39
Gra na screenach nie wygląda bardzo źle :) Ważne, że robisz ją "po godzinach", chcesz rozwijać i jest to Twój projekt :D

Offline Szaruga

  • Użytkownik

# Lipiec 30, 2017, 15:54:04
Witam ponownie ;)

Nie było mnie przez pół roku, niestety musiałem wyjechać do pracy, trzeba zarabiać na utrzymanie.
Właśnie wróciłem (być może jeszcze wyjadę w tym roku na miesiąc)
Załadowałem backup projektu i wracam do gry :)
W tej chwili optymalizuję to co już jest zrobione, mam małego bzika na punkcie optymalizacji i staram się aby procesory wykonywały jak najmniej obliczeń, co wcale nie znaczy że moja gra będzie dobrze zoptymalizowana ;)
Oprócz optymalizacji dokonuje poprawek, np:
- powiększenie inventory na cały ekran
- wyświetlanie kilku ważnych informacji o przedmiotach, bezpośrednio na slotach w inventory
- przebudowa panelu interakcji, będzie potrzebny głównie do czynności zwanej "EXAMINE" (przypominam że moja gra to NON-Target i będzie miała takie cóś jak Friendly FIRE)
- odchudzenie części struktur o parę zmiennych (to bardziej optymalizacja)
- zmiana niektórych struktur na klasy (potrzebuje dziedziczenia a w C# niestety struktury są tego pozbawione)
- wyrzucenie na razie bajerów graficznych, takich jak efekty pogodowe itd... (chce najpierw skończyć mechanikę)
itd... itp...

P.S.
Mam też dobrą wiadomość jeśli chodzi o tworzenie terenu, pewien jegomość zmajstrował takie cóś, pozwalające na ręczną modyfikacje terenu tworzonego proceduralnie za pomocą narzędzia którego używałem, a z którym miałem właśnie taki problem że nie mogłem ręcznie modyfikować terenów - co jest okropną niedogodnością.

Tymczasem...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 30, 2017, 16:13:51 wysłana przez Szaruga »

Offline Szaruga

  • Użytkownik

# Sierpień 07, 2017, 00:41:32
Zrobiony na kolanie filmik z poprawionego i przebudowanego w 90% systemu inventory:

https://youtu.be/q1zce92xF0o

I już znalazłem dwa błędy :)
- nieprawidłowo w pewnych sytuacjach wyświetla się karta z informacją o przedmiotach
- zapomniałem o poprawieniu w bazie danych jednej zmiennej i np przy tarczy wyświetla się że to nóż :)

W tej chwili jestem bliski zakończenia prac poprawkowych tego co zrobiłem wcześniej i w najbliższych miesiącach głównie będę dodawał nowe elementy do układanki - w większości nadal będą to "wnętrzności", ale coś na pewno znajdzie się do pokazania :)

Pozdrawiam :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2017, 01:02:37 wysłana przez Szaruga »

Offline Szaruga

  • Użytkownik

# Sierpień 13, 2017, 18:19:51
Przegląd podstawowych funkcji... nic nadzwyczajnego, ale od czegoś trzeba zacząć.
https://youtu.be/xLULA9Ke7b8
Może to nawet lepiej że tak to teraz wygląda, bo łatwiej będzie zanotować progres i podnieść poziom ;)

Offline Szaruga

  • Użytkownik

  • +2
# Wrzesień 16, 2017, 14:44:56
Witam...
Cały czas po cichu w przerwach między pracą, powoli dłubię sobie w Unity...

Bez wnikania w szczegóły, bo i tak pewnie nikogo to nie obchodzi, wrzucam dwa "skriny":

Jeszcze bardziej poprawione inventory (nie tylko z wyglądu):
https://www.dropbox.com/s/tuus2masmkjsx3w/2017-09-16_13-24-33.png?dl=0
 
I nowa rzecz, czyli system trybu walki i wybierania broni:
https://www.dropbox.com/s/hy9t5ilor86kwa5/2017-09-16_13-19-47.png?dl=0

Pozdrawiam.

Offline lao

  • Użytkownik

# Wrzesień 19, 2017, 06:43:45
obchodzi czy nie, zawsze miło się dowiedzieć że projekt idzie do przodu :)